کد خبر: 890632
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
وزیر خارجه ایران در واکنش به بیانیه ترامپ درباره تعلیق تحریم‌های ایران گفت: این سیاست تلاش مذبوحانه‌ای برای تضعیف برجام بود.

جوان آنلاین: «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران در صفحه توئیتر خود به بیانیه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا درباره برجام و شروطی که برای تمدید تعلیق تحریم‌های ایران گذاشته، واکنش نشان داد.

ظریف در توئیتر نوشت: سیاست ترامپ و بیانیه امروز به مثابه تلاش مذبوحانه برای تضعیف توافق محکم چندجانبه و نقض مخرب بندهای 26، 28 و 29 است. برجام قابل مذاکره دوباره نیست.

وی تاکید کرد: بجای تکرار لفاظی‌های نخ‌نما شده، آمریکا باید خودش را کاملا منطبق با برجام کند، مانند ایران.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
0
بهتر است کفته شود ترامب جکار کرده و جه جیز های جدیدی را تحریم جدید کرده است. متاسفانه باید خبر ها را از صدا های بیکانه مانند بی بی سی ملعون بشنویم. جرا اقای ظریف خودت نمیکی واقعیت جیست و جه راهکاری برای این اقدامات ترامب داری . از اول که تماما حرف زدید بدون اینکه اعلام کنید برنامه ایران در تقابل جیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
0
فقط در تویتر می توانند پاسخ دهند به صورت رسمی جرات پاسخگویی ندارند
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
0
متاسفانه زریف و دارو دسته اش فکر میکنند همیشه حمایت نصفه و نیمه اروبا بشت سر ایران است . نه خیر جناب ظریف فعلا که فرانسه افسار اروبا را برای کفتکو ی موشکی در دست کرفته است. به قول دوستمان شما جرات نداری حرکت سازنده ای انجام بدی و فقط بلدی در تویتر حرف های دلشاد کن الکی برای مردم خودمان را راهی امریکا کنید. نه خیر جناب ظریف به این نمیکن سیاست و یا امور خارجه . تا این لحظه هم هر جی بدبختی و بیکاری در مملکت است مقصرش خود شما هستید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار