کد خبر: 890482
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
سردار جعفری:
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیاری از کسانی که پیش از اغتشاشات به صحنه آمده بودند و اعتراضات خود را مطرح کردند، به محض آنکه متوجه سوءاستفاده ضدانقلاب، سلطنت‌طلب‌ها و منافقان از مطالبات به حق خود شدند، صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

جوان آنلاین: سردار سرلشکر محمدعلی جعفری شب گذشته در مراسم هفتمین روز شهادت سجاد شاه‌سنایی اظهار کرد: شهادت شهید سجاد شاهسنایی به عنوان تنها شهید مدافع انقلاب در فتنه 96 را به خانواده و همه وابستگان این شهید تسلیت عرض می‌کنم.

وی اضافه کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، آنچه که در این فتنه به اثبات رسید رسوایی دشمنان بود، چراکه با وجود برنامه‌ریزی گسترده‌ برای ایجاد سومین فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی موفق نشدند و این به دلیل مقاومت 40 ساله مردم ایران بوده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد: مردم بصیر و هوشمند ما با وجود همه مشکلات از قبیل مشکلات معیشتی، اقتصادی و بیکاری که شاید برخی از آنان پیش از اغتشاشات به صحنه آمده بودند و اعتراضات خود را مطرح کردند، به محض آنکه متوجه سوءاستفاده ضدانقلاب، سلطنت‌طلب‌ها و منافقان از مطالبات به حق خود شدند، صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: بسیاری از کسانی که در روزهای اول برای اعتراض به وضع معیشتی به صحنه آمده بودند، در روزهای آخر برای محکومیت حرکت‌های ضدانقلابی در راهپیمایی‌های گسترده شرکت کردند که این نشان از بصیرت و ایمان ملت ایران است.

جعفری توضیح داد: از خداوند متعال می‌خواهیم تا بصیرت، ایمان و اعتقاد شهدا را به ما منتقل کند، البته این اتفاق در کشور ما افتاده و مقام معظم رهبری هم بارها فرموده‌اند که درصد جوانان انقلابی امروز ما به مراتب بیشتر از درصد جوانان دوران دفاع مقدس است.

وی تشریح کرد: در حال حاضر نارسایی‌هایی در کشور داریم اما همچنان پای انقلاب اسلامی هستیم و مردم این را ثابت کرده‌اند و خواهند کرد؛ وقتی دشمنان شکست‌های پی‌درپی در منطقه را متحمل می‌شوند، طبیعی است که انتقام بگیرند و بر علیه کشور ما برنامه‌ریزی کنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های دشمن برای چیدن محصول، جنگ اقتصادی و تحریم‌ علیه جمهوری اسلامی است.

وی متذکر شد: طبیعی است که امروز جمعیت قلیلی ضدنظام، ضداسلام، سلطنت‌طلب، وابستگان به منافقان وجود دارند و حرکت‌هایی را ضدنظام انجام می‌دهند.

سردار جعفری بیان کرد: نباید به منافقان فرصت دهیم و راهکار این است که دولتمردان و مسؤولان کشور در بخش‌های مختلف همه همت خود را برای حل مشکلات اقتصادی مردم بگذارند.

وی ادامه داد: با توجه به فراهم شدن بستر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان، مسؤولان باید به صورت مضاعف تلاش کنند تا این فشارها به قشر محروم و مستضعف جامعه وارد نشود و در آینده مسائل و مشکلات مردم برطرف شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تأکید کرد: امیدوارم خدای بزرگ ما را قدردان خون شهدا کند، چراکه عزت، عظمت و اقتدار انقلاب و ایران اسلامی مرهون خون شهدا و خانواده معزز آنان است.

به گزارش فارس، سردار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان مراسم هفتمین روز شهادت شهید سجاد شاه‌سنایی از پدر این شهید که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید، تجلیل و قدردانی کرد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
دشمن می خواهد از درون کشور را به نابودی بکشد. خوب مدیران کشور پس از خواسته ملت برای رفع بی عدالتی ها و گرفتن فاسدین و جلوگیری از فساد کدام برنامه ای را ارائه داده اند. با شعار و تهدید نمی شود کشور اداره نمود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار