کد خبر: 890401
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
اغتشاشات و شعارهاي طرح شده در آن از زاويه ديد يك همسر شهيد مدافع حرم
حالا كه چند روزي از اغتشاشات اخير گذشته و فضاي عمومي كشورمان رو به آرامش نهاده است، آنچه هنوز التيام نيافته، داغ دل خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم است كه ...
  عليرضا محمدي
حالا كه چند روزي از اغتشاشات اخير گذشته و فضاي عمومي كشورمان رو به آرامش نهاده است، آنچه هنوز التيام نيافته، داغ دل خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم است كه متأسفانه به بهانه‌هاي مختلف نسبت به ارزش‌هاي راهي كه همسران و پدران‌شان پيمودند و در آن به شهادت رسيدند، توهين‌ها و ترديدهايي روا مي‌شود. همين چند روز پيش همسر شهيد مدافع حرم مسلم خيزاب با صفحه ايثار و مقاومت تماس گرفت و گلايه‌ها و حرف‌هاي جالبي را مطرح كرد كه حيف‌مان آمد آنها را تقديم حضورتان نكنيم.

بنده همسر شهيد مدافع حرم مسلم خيزاب از اولين شهداي لشكر ۱۴ امام حسين(ع) در دفاع از حرم هستم. درد دلي با مردم و مسئولان دارم؛ ما هرگز منتي بر سر كسي نداشته و نداريم ولي از زيبايي‌هاي درون زندگي‌مان گذشتيم و فرزندان‌مان از لذت پدر گفتن محروم گذشتند تا شما به زيبايي ظاهري زندگي‌تان برسيد و براي پدر گفتن به دلتنگي و سختي نيفتيد اما اين حق ما و فرزندان‌مان نيست كه برخي افراد به هر بهانه‌اي به خيابان‌ها بريزند و ارزش‌هايي را كه عزيزان‌مان به خاطر آن از جان گذشتند، مورد ترديد قرار بدهند. يا به ولايت فقيه تعدي كنند. ولايتي كه چشم و چراغ همه فرزندان شهداست و همه دلخوشي ما به ولايت است.
نمي‌دانيم اينكه در شعارها مي‌گويند سوريه را رها كن! بر پايه چه منطقي است؟ آيا اگر زلزله‌اي آمد و منزل همسايه را لرزاند، مي‌توانيم بگوييم ما از آن مصون هستيم؟ نه هرگز، زلزله همه جا را مي‌لرزاند و اگر مقابل آن آمادگي نداشته باشيم همه را نابود مي‌كند. در جنگ سوريه و عراق هدف ايران بود ولي شهداي مدافع حرم داوطلبانه رفتند و جهاد كردند و مظلومانه در غربت زمين خوردند تا ما مقتدرانه بايستيم. پس نگذاريم دشمن به دين ما، ايمان ما و ارزش‌هاي ما، آسيب برساند. مسئولان كشور هم بايد بدانند چه خون‌ها ريخته شد تا بتوانند به اين جايگاه برسند و به اين صندلي‌ها تكيه بزنند.
يك بار يكي از مسئولان سابق كه براي تبليغات انتخاباتي يكي از نامزدهاي رياست جمهوري به اصفهان سفر كرده بود، در مورد سوريه گفت كه بايد با تروريست‌ها مذاكره كنيم. حالا ايشان كجا هستند كه بيايند با اغتشاشگران مذاكره كنند؟ همين صحبت‌هاي امثال آقاي كرباسچي است كه باعث شده به هر مناسبتي و به هر دليلي عده‌اي سوت و كف بكشند و در اغتشاشات و شعارهاي‌شان خون پاك مدافعان حرم را پايمال كنند.  البته معدود افرادي از سر بي‌خردي و بي‌عقلي چنين هتك حرمت‌هايي انجام مي‌دهند اما بايد بررسي شود نقش مسئولاني كه براي جمع‌آوري رأي يا منافع سياسي مرتب به ارزش‌هاي جبهه مقاومت اسلامي انگ مي‌زنند، در اين حرمت‌شكني‌ها چه ميزان است. در اغتشاشات اخير متأسفانه شاهد رفتارهايي بوديم كه از هيچ ايراني باشرافتي برنمي‌آيد. آتش زدن پرچم مقدس كشورمان كه منقش به نام جلاله «الله» است، از هيچ مسلماني برنمي‌آيد. چه برسد به اينكه توجه داشتيم باشيم سرخي رنگ پرچم ايران، از خون شهدايي است كه در انقلاب و دفاع مقدس و دفاع از حرم از همه هستي خود گذشتند و شهيد شدند.
دوست دارم در اين فرصت از مقام شهيد سخني به ميان آورم. وقتي خداوند خواست اراده خود را در تاريخ وارد كند، نه تنها بر قلب پيامبرش آن حقيقت را القا مي‌نمايد بلكه به نحو اجمالي آن حقيقت را بر قلب مردم مطابق ظرفيت‌شان الهام مي‌كند تا بتوانند فهمي از سخنان پيامبر يا امام داشته باشند. لذا خطاب به پيامبر مي‌فرمايد: وانزلنا اليك الذكر لتبين الناس ما نزل اليهم اللهم يتفكرون يعني ما قرآن را بر تو نازل كرديم تا براي مردم آنچه را به سوي‌شان فرستاديم، روشن كني. توجه به اين امر موجب مي‌شود درك كنيم شهدا به استقبال چه پيامي رفتند. پيامي تاريخي كه خداوند مقدر كرده‌اند. حضرت امام خميني (ره) نيز با نهضت اسلامي‌شان متذكر همين پيام مي‌شوند.
ما كه ايمان به هدف و راه‌مان داريم، مطمئن هستيم اين اغتشاشات و شلوغي‌‌هاي اخير هرگز ضربه به اصل نظام نخواهد زد چراكه پرچم اين نظام با دستان مبارك مقام معظم رهبري تحويل آقا امام زمان(عج) مي‌شود؛ انشاءالله. خون شهدا هميشه گرم و زنده است و ما رهبري چون سيدعلي داريم. در كشوري زندگي مي‌كنيم كه حاج‌قاسم و حاج‌قاسم‌ها نفس مي‌كشند و به اشاره‌اي از رهبر، دشمن را با خاك يكسان مي‌كنيم. من‌الله توفيق...
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
1
ما تا آخرین قطره خونمان پای اسلام ، دین خدا و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه که همان ولایت ائمه اطهار صلوات الله و سلامه علیهم اجمعین است و خون شهدامان که خونبهای این انقلاب و نظام اسلامی است ، همانند شهدامان ایستاده ایم و ذره ای از اعتقاداتمان کوتاه نیامده و نخواهیم آمد .
خانواده شهدا چشم و چراغ این ملتند .
حزب الله بفرمان ولی فقیه در راه است و گوش بفرمان او داشته و لحظه ای غافل نخواهد شد .
یاصاحب الزمان ادرکنا .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار