کد خبر: 890096
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
كارگر ساختماني بعد از اينكه دوستش را بر سر شستن ظرف غذا به قتل رساند، از تهران فرار كرد و راهي اهواز شد.
كارگر ساختماني بعد از اينكه دوستش را بر سر شستن ظرف غذا به قتل رساند، از تهران فرار كرد و راهي اهواز شد. او كه مصطفي نام دارد مدتي در اين شهر كارتن‌خوابي كرد و در اين مدت به مصرف شيشه معتاد شد، متهم پس از دو ماه فراركردن براي ترك در يكي از كمپ‌هاي ترك اعتياد شهرستان شيراز بستري شده بود كه شناسايي و بازداشت شد. 

به گزارش خبرنگار ما، حادثه قتل ساعت 22 شامگاه هشتم آبان‌ماه در برج‌هاي دوقلوي در حال ساخت در ميدان المپيك اتفاق افتاد، لحظاتي بعد از حادثه مأموران كلانتري 141 شهرك گلستان از ماجرا با خبر شده و در محل حاضر شدند. بررسي‌هاي اوليه نشان داد كه نزاع بين چند نفر از كارگران تأسيسات ساختمان در اتاقك نگهباني اتفاق افتاده و يكي از آنها كه كارگري 38 ساله به نام مسلم بود با ضربه چاقو از ناحيه كمر و سينه مورد هدف قرار گرفته و كشته شده است. بعد از تأييد خبر، قاضي دشتبان، بازپرس ويژه قتل به همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي با تماس مأموران كلانتري در محل حاضر شدند، بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني، چهار نفر از كارگران كه در جريان نزاع حضور داشتند مورد تحقيق قرار گرفتند، آنها گفتند كه عامل حادثه مردي 26 ساله به نام مصطفي. چ است كه بعد از حادثه از محل فرار كرده است. 

 يكي از آنها گفت: ما چند كارگر هستيم كه در اين محل كار مي‌كنيم و شب‌ها هم در اتاقك كارگري استراحت مي‌كنيم، از قبل توافق كرده بوديم كه به صورت دوره‌اي هر روز مسئوليت شستن ظرف‌ها و تهيه سه وعده غذا با يك نفر باشد. امشب هم نوبت مصطفي بود تا ظرف‌ها را شسته و شام را تهيه كند، او وقتي وارد اتاقك شد از ما خواست تا ظرف‌ها را تميز كنيم و به او برسانيم تا شام را تهيه كند، اما به دليل اينكه نوبت مصطفي بود كسي به حرفش توجه نكرد. او به سراغ عباس رفت كه در حال استراحت بود، عباس از همه ما كوچك‌تر بود و 17 سال داشت، از او خواست تا ظرف‌ها را تميز كند، اما عباس گفت كه اين كار را نمي‌كند، همين موضوع سبب شد تا آن دو نفر با هم مشاجره كنند. ما كه متوجه شده بوديم مصطفي به عباس زور مي‌گويد، از عباس دفاع كرديم.

مسلم كه از بستگان عباس بود هم در هواخواهي از عباس وارد شد، مصطفي هم عصباني شد و دست به چاقو برد. آنجا بود كه مصطفي و مسلم مقابل هم قرار گرفتند، مصطفي چند ضربه با چاقو به مسلم زد و بعد فرار كرد. بعد از به دست آمدن اين اطلاعات كارآگاهان متوجه شدند كه مصطفي از تهران گريخته است و از آنجا كه احتمال مي‌رفت او به خانه‌شان در يكي از شهرهاي غربي كشور رفته باشد، كارآگاهان راهي آنجا شدند اما متوجه شدند كه او به خانه ‌هم نرفته است. 

در شاخه ديگري از بررسي‌ها كارآگاهان متوجه شدند كه مصطفي با هويتي جعلي به نام احمد حيدري براي ترك موادمخدر در يكي از كمپ‌هاي ترك اعتياد شيراز پذيرش شده است. با به دست آمدن اين اطلاعات تيمي از كارآگاهان با در دست داشتن نيابت قضايي راهي شيراز شدند، آنها بعد از هماهنگي با قاضي درخشان، بازپرس شعبه هشتم دادسراي امور جنايي شيراز متهم را در كمپ بازداشت كردند و او در اولين بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد.  مصطفي در توضيح فرار خود گفت: بعد از وقوع حادثه راهي اهواز شدم، از آنجا كه پولي همراه نداشتم مدتي را كارتن‌خوابي كردم و در همين مدت به مصرف شيشه اعتياد پيدا كردم و براي تهيه مواد شروع به سرقت از ساختمان‌هاي در حال ساخت كردم. بعد از آن بود كه تصميم به ترك مواد گرفتم براي همين راهي يك كمپ شدم و با هويت جعلي در حال ترك مواد بودم كه رازم برملا شد و بازداشت شدم. 
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات بيشتر از متهم در اداره دهم پليس آگاهي تهران در جريان است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار