کد خبر: 888301
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیح مستضعفین:
سردار طهماسبی در یادواره شهدای منطقه گلبرگ و ساحلی شاهرود گفت: ما شنود می‌کنیم به کوی چشم دشمنان، شنود بَد است! ما علی عبدالله صالح را با همین شنود رسوا کردیم و توطئه او خنثی و کشته شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار مهران طهماسبی در یادواره ۲۹ شهید دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم منطقه گلبرگ و ساحلی شاهرود که در مسجد علی ابن الحسین (ع) برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه فتنه سابقه ۱۴۰۰ ساله دارد اظهار کرد: هم زمان پیامبر اعظم (ص) و هم در زمان رحلت ایشان و بعد از آن و رمان حکومت امام علی (ع) تجربه و واقعه تلخی را پشت سر گذاشتیم و بزرگترین فتنه‌های آن دوران زمان جنگ صفین که مالک اشتر نزدیک خیمه معاویه رسیده بود اتفاق افتاد.
وی با اشاره به مقایسه آن با زمان امروز افزود: در این دوران حاج قاسم در عراق و سوریه و یمن ریشه فتنه را می‌کند و در داخل مانند لشکر علی (ع) که نفاق و شایعه و ناامیدی را ایجاد می‌کردند و باعث فتنه شدند که سازش و مذاکره کنیم رخ می‌دهد که رژیم صهیونیستی التماس می‌کند و تهدید که پایگاه در سوریه ایجاد نکنید و توطئه می‌کنند امثال حریری و علی عبدالله صالح چرا که خیبر را رفته ایم که از جا بکنیم و عده‌ای در داخل مثل سال ۸۸ چشم‌ها را بسته و هان‌ها را باز کرده اند.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیح مستضعفین خاطر نشان کرد: به حضرت علی (ع) آنقدر فشار آوردند که مجبور شد مالک را برگرداند و بعد ایشان را وادار به حکمیت کردند و شکست خوردند و به گردن علی (ع) انداختن و این‌ها همه از تکبر و غرور آن‌ها سرچشمه می‌گرفت.
وی با اشاره به کسانی که هشت سال در حصر هستند تصریح کرد: این آقایان هشت سال در حصر هستند و هنوز تکبر دارند و حاضر نیستند قبول کنند که این همه آشوب و فتنه به خاطر آن‌ها بوده است.
طهماسبی با اشاره به جنگ نهروان بیان کرد: همه این اتفاقات به خاطر وجود انسان‌های بی بصیرت و احمق و نادان است که اتفاق می‌افتد و ما می‌بینیم در زمان حاضر رهبر انقلاب با شیاطین می‌جنگد و یار قدیمی که در فتنه از او رهبری طرفداری کرد خیلی راحت سینه می‌زند که ولایی است، اما در عملش به نفع آمدنیوز و بی بی سی و رادیو فردا و رژیم صهیونیستی موضع می‌گیرد و آن‌ها هم کف می‌زنند، پس به شعار نیست به عمل است.
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع اعضا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در روز‌های گذشته گفت: آقا مقتدر، اما محزون سخن گفتند، رهبری از آمریکا و صهیونیست نالان نیست از آن‌ها که خنجر از پشت می‌زنند ناراحت است؛ رهبری تاکید فرمودند: نباید نقش اپوزسیون را بازی کنند و باید پاسخگو باشند، هم الان و هم قبلی‌ها که چرا بی توجه هستند.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیح مستضعفین با اشاره به اظهار مسئولی که چرا شنود می‌گذارید افزود: شما خودت شنود می‌گذاری، از اول انقلاب در وزارت اطلاعات و شورای عالی امنیت ملی و حالا نیز بالاترین مقام اجرایی کشور هستی و شنود دست شماست، چرا نظام را زیر سوال می‌بری؟
وی با بیان اینکه چهار سال خدمت کردید که وظیفه داشتید و بخشی از شعار‌های امام و رهبری را محقق کردید عنوان کرد: حالا طلبکار هستید و توهم شما را برداشته است؟! آن دیگری در انتخابات ۹۶ رد صلاحیت شده و می‌گوید حق مرا غصب کرده اند و باید حق را بگیریم، انسان بی بصیرت این‌ها هستند.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیح مستضعفین با تاکید بر اینمه مردم ما خیلی خوب اند اظهار کرد: استکبار قبل از سال ۸۸ دست در دست هم برنامه ریزی کردند که مردم نیایند در انتخابات، اما وقتی دیدند یک انسان گیج وارد شده که حرف‌های الکی می‌زند، بازیچه خوبی پیدا کردند و تاکید کردند مردم در انتخابات حضور داشته باشند.
وی با اشاره به دو قطبی سازی فغضای جامعه در سال ۸۸ بیان کرد: در این فضا بر علیه فلان کاندیدا سخت گفته می‌شد و طرف مقابل نیز علیه کاندیدای دیگر که این‌ها را دشمن ایجاد کرد و با شایعه و تهدید توانستند کینه و دشمنی را در بین مردم ایجاد کنند و زمینه را برای فتنه فراهم کنند چرا که حق و باطل را به هم آمیختند و فتنه دشمن بهر ریختگی بزرگ است که نفهمیم حق و باطل کدام است.
طهماسبی با بیان اینکه از روز اول ۲۵ خرداد ۸۸ راهپیمایی شروع شد و این یعنی راه را گم کردند، اما در ادامه این جمعیت کم شد و این اتفاقات از زمان علی (ع) بود و امروز در انقلاب ما هم از روز اول بود که در فتنه ۸۸ با زمینه و بسترسازی و ایجاد وضعیت توانستند به اهداف خود برسند.
وی با تاکید بر بصیرت گفت: امروز در همین لایحه بودجه یک تکه‌هایی از آن را بیرون آوردند و شایعه سازی می‌کنند که آی بودجه فلان جا اینقدر و بودجه فلان جا آنقدر است و این‌ها همه برای این است که اگر بصیرت نداشته باشیم زود گرفتار و باور کنیم.
طهماسبی با بیان اینکه آقا بر نقد منصفانه تاکید دارند بیان کرد: اگر در مورد قوه قضائیه و جای دیگر سخن می‌گوییم باید با انصاف و استدلال منطقی باشد ما امروز شاهدیم در مجلس برای قضیه قدس شریف و محکومیت اقدام ترامپ رای می‌گبرند که ۱۵ نفر به نفع آمریکا رای می‌دهند و ۹ نفر ممتنع هستند که این افراد ممتنع منافقین هستند و نماینده‌ای که در وسط میدان باشد کم داریم متاسفانه!
وی با اشاره به شایعه سازی‌های اخیر و اتفاقاتی که می‌افتد بیان کرد: ما باید الان از دولت حمایت کنیم و حمایت کنیم تا بتواند کار را پیش ببرند و ۴ سال گذشته و این چهار سال را دریابید که مانند هشت سال دولت قبل نشود که هی کوبیدید، حال شما در این فرصت باقی مانده به مردم خدمت کنید و به سخنان رهبر توجه کنید که فرمودند: به مردم متکی باشید، اما این‌ها کار خود را می‌کنند و سهم واردات اضافه‌تر می‌شود و اقتصاد مقاومتی آن‌ها این است.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیح مستضعفین با تاکید بر اینکه از دولت حمایت می‌کنیم به شرط اینکه کار کنند گفت: در مملکت پول و ثروت کم نداریم، اما بلد نیستیم خرجم کنیم و مدیریت آن را نداریم، اگر شما می‌گویید رایانه نگیریم، مردم ببینند در تولید واقعاً هزینه می‌شود چرا بگیرند؟ نه اینکه با واردات و زد و بند و قرارد‌های پنهان و بهانه‌ای به نام حقوق شهروندی که فقط در حرف است چه می‌کنید؟
وی با بیان اینکه ما شنود می‌کنیم به کوی چشم دشمنان افزود: چرا قرارداد‌های نفتی و بوئینگ و چیز‌های دیگر در خفا امضا می‌شود و چیزی از آن‌ها برای مردم و نمایندگان بازگو نمی‌شود، شنود بَد است! ما علی عبدالله صالح را با همین شنود رسوا کردیم و توطئه او خنثی و کشته شد.
طهماسبی با اشاره به اینکه حوثی‌ها با علی عبدالله صالح صلح کردند، چون به طرف آن‌ها آمد و پول و قدرت داشت و البته شنود گذاشتند و دیدند علی عبدالله صالح آن‌ها را شنود و به عربستان گزارش می‌دهد و حوثی‌ها نفوذ کردند تا فهمیدند در بزرگترین مسجد صنا مهمات و اسلحه زیادی جمع شده و ریختند و گرفتند و فهمیدند کودتا در کار بوده که علی عبدالله صالح نیز کشته شد و عربستان و امارات مات شدند که چه اتفاقی افتاد!
وی با تاکید بر اینکه ما افتخار شنود داریم بر علیه دشمنان عنوان کرد: اگر کسی مشکلی دارد باید ببیند خودش چه مشکلی دارد که این سخنان را بیان می‌کند و مردم ما همه شنود می‌کنند و آگاه هستند و حواسشان جمع است.
طهماسبی با اشاره به راه اندازی کمیته صیانت از آراء در انتخابات ۸۸ گفت: این عمل برای ایجاد بی اعتمادی در مردم بود که البته این‌ها بر سر همه صندوق‌ها بودند، اما با رمز عملیات بعد از انتخابات عده‌ای به خیابان آمدند و رهبری انقلاب در ۲۹ خرداد در نمازجمعه سخن گفتند و نصیحت کردند و برخی را تهدید کردند که زیر بار ابطال انتخابات نمی‌روم و اعلام آمادگی برای شهادت کرد و لی اجازه نداد کوچکترین تعرضی به اختشاشگران کنند، اما آن‌ها حیا نکردند و کشته سازی کردند.
وی با اشاره به ندا آقا سلطان و مرگ وی افزود: امروز نیز نازنین زاغری را علم کردند که با احساسات مردم بازی کنند چرا که این خانم سرشبکه ده‌ها سیستم جاسوسی در ایران بوده و محکوم شده و باید حبسش را بگذراند، کشته سازی و شایعه سازی و درگیری و هرج و مرج در شهر ابزار آن‌ها برای رسیدن به اهدافشان بود، اما رهبری انقلاب مماشات کردند تا این جمعیت ریزش کرد همان کاری که امام راحل با بنی صدر کرد و فرصت داد و نصیحت کرد که بازگردد.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیح مستضعفین با بیان اینکه بنی صدر دو درجه از شهید صیاد را گرفت افزود: پیش امام رفتند و گله کردند، اما دخالت نکرد و گفت: هر چه قانون می‌گوید چرا که می‌خواست این فرد جذب انقلاب شود، اما با چادر آخر فرار کرد و رهبری نیز تلاش بر جذب داشتند تا اپوزسیون نشوند و این منش ولایت است که مماشات کنند تا خدمتگذاران خدمت کنند و بیشتر خدمت نمایند.
وی با اشاره به خاطراتی از شهید همدانی و جنگ سوریه بیان کرد: شهید همدانی بیان می‌کرد که به بشار پیشنهاد تشکیل بسیج مردمی در سوریه را دادیم که مخالفت کرد که ارتش داریم، اما وقتی کار به جایی رسید که خواست فرار کند ما با تشکیل ۵ هزار نیروی مردمی در دمشق و ایستدن در مقابل داعش، بشار اعتماد کرد و اجازه تشکیل بسیج مردمی را داد.
طهماسبی با اشاره به تشکیل گردانی ویژه توسط شهید همدانی در سوریه اظهار کرد: این شهید از تهران درخواست کمک پشتیبانی می‌کند که با جواب منفی روبرو می‌شود و خودش برای اینکه این گردان قوی باشد لباس برای آن‌ها می‌دوزد و این گردان در سوریه هر جا ارتش دچار مشکل می‌شد وارد عمل و موفقیت از آن آن‌ها بود و این نیروی ایرانی در کشور بیگانه.
وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی مردمانی دارد که در دنیا بی نظیر هستند گفت: این نمونه بودن به دو علت است یکی مقتدایشان علی (ع) است که برکت دارد و دوم آیکوی بالا که امروز دو، سوم دانشمندان ناسا ایرانی هستند و اگر پشتیبانی و تشویق و حمایت شویم کار‌های بزرگ انجام می‌دهیم و نمونه این امر شهید شهریاری و احمدی روشن و تهرانی مقدم‌ها هستند که با دست خالی این همه افتخار را برای کشور کسب کردند.
طهماسبی با بیان اینکه شهدای ما اهل ایمان و عمل و توکل بودند عنوان کرد: دل دادن به خدا و خدا دل‌های آن‌ها را خرید و پشتیبانی کرد و اگر دست به شهدا بدهیم خودشان ما را می‌برند و وظیفه امروز ما را رهبر انقلاب تعیین کردند همه باید عمار و مالک اشتر باشم.
وی با اشاره به ویژگی مالک اشتر گفت: اگر مالک تنها در یک بیابان در بین فتنه‌ها و دشمن قرار می‌گرفت همان حرف و عملی را داشت که در کنار علی (ع) داشت و برای اینکه مالک شویم باید زحمت بکشیم و این‌ها که جانباز و شهید و آزاد شدند مالک اشتر هستند و باید سوار بر اطلاعات شد و بالاترین آگاهی را داشت و تشکیلاتی عمل کرد و شبکه‌ای نه سازمانی و برای همین دشمن نمی‌تواند در تشکیلات نفوذ کند و بسیج و حزب الله نموه کار تشکیلاتی هستند.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیح مستضعفین تاکید کرد: امروز ما وحدت و مطالبه گری می‌خواهیم هم از مسئولین و هم بر علیه دشمنان و مطالبه گری کنیم و نگذاریم جامعه دو قطبی شود و شایعه سازی شود و افشاگری کنیم و ضد شایعه کنیم.
وی با اشاره به نمونه‌ای از مقابله با توطئه دشمن در فتنه ۸۸ گفت: در میدان انقلاب حضور داشتیم و خبری نبود، اما بعداظر قریب به ده هزار نفر جمعیت آمد ما از قبل چند دوربین آماده کردیم و در پشت بام‌ها قرار دادیم تا مردم آمدند و دروبین‌ها دیدند عده‌ای رفتند و در ادامه شایعه سازی کردیم که الان چند صد موتور سوار می‌آیند وارد میدان می‌شوند و این‌ها فرار کردند، این همان ضد توطئه بر علیه دشمن بود که ما انجام دادیم هر چند عده‌ای از این‌ها بعد مسجد لولاگر را آتش زدند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عظیم چمنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
به نظر من فتنه فساد سیستماتیک و رانتخواری واختلاس گسترده بین به اصطلاح آقا زاده هایست که به گفته سخنگوی قوه قضاییه آوردن اسمشون هم جرم محسوب میشه و پیگرد قضایی داره. کسانی که ادعای ژن برتر بودن نسبت به آحاد مردم رو دارند عامل اصلی بروز فتنه هستند.به امید روزی که عزم جدی برای مبارزه با فساد ورانت به وجود بیاد و دست اندازان به بیت المال دستشون کوتاه بشه.انشالله به امید آنروز
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
مرگ برفتنه گر چه در قصر چه درحصر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار