کد خبر: 883039
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
ویژه‌های جوان:
عده‌اي تا برخي رفتار‌هاي احمدي‌نژاد را مي‌بينند يا سخني از نيروهاي انقلاب يا مراجع رسمي در نقد او مي‌شنوند...
عده‌اي تا برخي رفتار‌هاي احمدي‌نژاد را مي‌بينند يا سخني از نيروهاي انقلاب يا مراجع رسمي در نقد او مي‌شنوند (مثل متهم كردن ايشان به دروغگويي از سوي دادستان كل كشور) بلافاصله به ميدان مي‌آيند كه «هشت سال بعد از موسوي به نتيجه رسيديد» يا اينكه «با اين رفتارهاي احمدي‌نژاد حصر توجيه‌پذير نيست»و... . 

دكتر عبدالله گنجي در كانال تلگرامي خود نوشت: به عنوان كسي كه دهها مطلب و مقاله پژوهشي و ژورناليستي در نقد احمدي‌نژاد نوشته و فحش‌هاي آن را هم شنيده‌ام و تا مرز قضايي هم پيش رفته‌ام با صراحت اعلام مي‌كنم تحقق فتنه 88 ربطي به احمدي‌نژاد ندارد. شايد عنصر زمان و تنفر از او انگيزه طراحان را تقويت كرده باشد اما همانگونه كه قبلاً نوشتم فتنه 88 يك اقدام از قبل طراحي شده عليه نظام بود. حداقل دو شاخص اين موضوع را برجسته مي‌كند؛ اول طرح دروغين تقلب و دوم شعارهاي ساختارشكن عليه نظام. احمدي‌نژاد روغگو باشد يا نباشد. اطرافيانش ريخت و پاش كرده باشند يا نكرده باشند و صدها نقص و ايراد ديگر هم اگر برايش متصور باشيم، مرجع فتنه در جاي خود باقي است.

اعتراض نماینده پاوه به مولوی عبدالحمید 
‌در پايان جلسه علني روز يك‌شنبه مجلس، شهاب نادري نماينده پاوه در تذكري خطاب به رئيس بنياد مسكن خواستار تأمين سرپناه براي مردم زلزله‌زده در فصل سرما و در تذكر ديگري به وزير نيرو خواستار كاهش قيمت برق مناطق زلزله‌زده براي استفاده مردم از وسايل گرمايشي شد.
 از سويي، او كه عضو فراكسيون اهل سنت مجلس هم است، با اشاره به اظهارات مولوي عبدالحميد مبني بر اينكه علت زلزله كرمانشاه اين بود كه مردم اين منطقه گناهكار هستند، به اعتراض گفت كه «يادتان باشد، مردم مرزدار كرمانشاه اجازه ندادند دشمن وارد كشور شود. شما كه امام جماعت هستيد در حيطه همان مسجد سخن بگوييد و مواظب باشيد امثال ريگي در منطقه شما ايجاد نشود.»

  تشبيه بن سلمان به يزيد در يك رسانه امريكايي
وبگاه امريكايي«نشنال اينترست» در مطلبي تحت عنوان « قمار بزرگ عربستان سعودي» در تحليلي تاريخي و قابل تأمل، پس از شرح ماجراي جنگ سپاه 30 هزار نفري يزيد با گروه كوچك 72 نفري به رهبري امام حسين عليه السلام و زنداني شدن خانواده امام، مي‌نويسد: «اين رويداد مهم در تاريخ اسلام منجر به تثبيت و تحكيم هويت سياسي شيعيان علي(ع) شد.»اين مطلب در ادامه آورده است: «به نظر مي‌رسد، محمد بن سلمان قصد دارد با تكرار داستان كربلا به جنگ با حزب‌الله به عنوان يك گروه كوچك و نيرومند شيعه برود و آن را نابود كند.»
جالب آنكه اين رسانه با اين حال به تفاوت عمده وضعيت كنوني حزب‌الله لبنان و ايران با سپاه كوچك امام در كربلا اذعان داشته و مي‌نويسد: «يك تفاوت عمده وجود دارد. عربستان به مانند صدر اسلام با يك گروه كوچك شيعه مواجه نيست، بلكه با ايراني مواجه است كه ظرفيت‌هاي تسليحاتي و نظامي بالقوه زيادي دارد و تلاش‌هاي اخير عربستان براي نفوذ در منطقه با شكست مواجه شده است. اين شكست را در سوريه مي‌توان مشاهده كرد... همچنين تلاش عربستان براي محاصره و تحت فشار قرار دادن قطر نيز شكست خورد... علاوه بر اين، بمباران بي رحمانه يمن با هدف خارج كردن گروه شيعه انصارالله از قدرت نيز با شكست مواجه شده است.»

  پيروزي سوريه هم دستاورد برجام بود!
‌ اصلاح‌طلباني كه اغلب با حضور نظامي ايران در سوريه و عراق مخالف بودند، به جايي رسيده كه حالا در پوشش ادبياتي لطيف! پيروزي در سوريه را هم به نوعي دستاورد برجام تلقي مي‌كنند! روزنامه بهار در گزارش يك روز يك‌شنبه خود نوشته است: «موضوع برجام كه در ظاهر تنها به بسته شدن پرونده هسته‌اي ارتباط داشت و به رفع تحريم‌هاي مرتبط با آن پرونده منجر شد در اصل جايگاه كشورمان را از كشوري ذيل فصل هفت منشور ملل متحد و «تهديد براي صلح و امنيت جهاني» به كشوري مانند ساير كشورها تغيير داد. اين تغيير جايگاه كه مشخصاً بر اثر به ثمر نشستن توافق اتمي ميان ايران و كشورهاي ۵+۱ بود تأثير ملموسي بر كنشگري منطقه‌اي ايران نيز داشته است. حضور ايران در سوريه در صورتي كه اين تغيير جايگاه رخ نداده بود قطعاً نمي‌توانست همراهي امروز را برانگيزد.»

به نظر مي‌رسد برجام آنقدر بي دستاورد شده كه رسانه‌هاي اصلاح‌طلب هر چيزي را به آن ربط مي‌دهند. البته وقتي قرار بود برجام بر آب خوردن ما هم موثر باشد، يعني در همه جا نقش دارد! و وقتي قرار است از قيام خونين اباعبدالله درس مذاكره بگيريم، لابد پيروزي در نبرد نظامي هم حاصل مذاكره با 1+5 در موضوع هسته‌اي است. روزنامه بهار از همراهي بين‌المللي با ايران در موضوع سوريه مي‌گويد، در حالي كه عملاً ما شاهد عدم همراهي غرب با ايران در جشن پايان داعش هستيم؛ آيا همين براي شكست برجامي كه مي‌گويند جامعه بين‌الملل را با ما همراه كرده است، كافي نيست؟
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
0
اصلاح طلبان " روی سنگ پای قزوین را هم کم رنگ کرده اند " ادامه
بدهید " شاید در اینده به جای سنگ پای قزوین " از شما استفاده شود.
برجام
|
United States
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
0
بمدد برجام درختان در بهار سبز میشوند وهر روز افتاب مفت خوران در روزی نامه شرق طلوع می کند. برجام تولید بتون را زیاد کرد تا شاید این الگوی باشد برای برای میرزا اقاسی های اینده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار