کد خبر: 881198
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
هفته هفتم لیگ برتر والیبال فردا با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف کور پیگیری خواهد شد.در تهران پیکان میزبان تیم سارویه ساری است.کاله در مازندران برابر شهرداری ارومیه قرار می گیرد.شهرداری تبریز به مصاف خاتم اردکان می رود.شمس تهران هم با سایپا مسابقه می دهد ، شهرداری ورامین با رعد پدافند کاشان بازی خواهد کرد و در آخرین مسابقه هم هاوش گنبد برابر تیم بانک سرمایه قرار خواهد گرفت.
در نخستین بازی شاگردان پیمان اکبری که سه برد متوالی را در کارنامه دارند بدنبال پیروزی چهارم خود برابر تیم سارویه است.پیکان در حالی این بازی که در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد که با سه برد و ۹ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته است.شاگردان اکبری هفته گذشته تیم شمس را از پیش رو برداشتند. تیم سارویه هم در حال حاضر با دو برد و هفت امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد. سارویه‌ این روزها با مشکلات عدیده مالی روبرو بوده  و در هفته‌ گذشته نیز در خانه سه بر صفر برابر شهرداری ورامین مغلوب شده بود.
در دیگر بازی در آمل سالن پیامبر اعظم (ص) کاله میزبان شهردرای ارومیه خواهد بود. کاله که یک بازی کمتر نیز دارد، امیدوار است با شکست شهرداری ارومیه جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول لیگ برتر تثبیت کند . شاگردان بهروز عطایی در هفته‌ گذشته نیز موفق شدند تیم خوب خاتم اردکان را سه بر یک شکست دهند و امیدوارند در دیداری خانگی برابر تیم قدرتمند شهرداری ارومیه به پیروزی برسند تا جایگاه‌شان را در جدول از دست ندهند.از سوی دیگر شهرداری ارومیه با سه برد و ۹ امتیاز در رتبه ششم جدول است .
تیم شمس هم در سالن فدراسیون والیبال میزبان نارنجی پوشان سایپا است. تیم شمس امسال تیمی غیر قابل پیش‌بینی‌ها است چرا که در مقابل هر تیمی با نهایت جنگندگی بازی می‌کنند . شاگردان محمد وکیلی در شمس برای کسب سومین برد خود به میدان می روند . شمس با دو برد و ۶ امتیاز در جایگاه دهم است.سایپا با سه برد و ۹ امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد .
در دیگر بازی تیم شهرداری ورامین میزبان رعد پدافند کاشان در سالن شهید گل عباسی ورامین خواهد بود. شهرداری ورامین در صورت کسب پیروزی برابر نماینده کاشان می‌تواند جایگاه سوم را تا پایان هفته‌ برای خود حفظ نماید.شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی شهرداری ورامین که هم اکنون با سه برد و ۱۱ امتیاز در رتبه سوم جدول هستند در حالی به مصاف تیم قعرنشین این رقابت ها می روند که پیروزی برابر این تیم در جایگاه سومی نماینده ورامین تاثیر نخواهد داشت اما اگر مغلوب شوند حتما رتبه سوم را از دست می دهند. در سوی دیگر رعد پدافند کاشان به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشته است و تا هفته‌ ششم حتی موفق به کسب یک امتیاز هم نشده است.
شهرداری تبریز هم در تبریز پذیرای تیم خاتم اردکان از ساعت ۱۶، سالن شهید اقدمی خواهد بود. تیم شهرداری تبریز که با شش برد و ۱۶ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد . نماینده اردکان در هفته‌ گذشته نیز مغلوب کاله آمل شد و امیدوار است تا با پیروزی بر تیم بدون باخت تبریز جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشد و از بحران خارج شود.
در آخرین بازی تیم بانک سرمایه صدرنشین این رقابت ها این هفته در گنبد به مصاف هاوش این شهر می رود. به نظر می رسد که شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه برای حفظ صدرنشینی خود در این هفته کار دشواری برابر نماینده گنبد نداشته باشند، زیرا تیم هاوش با یک برد و سه امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد و علیرضا نادی کاپیتان خود را نیز در دیدار برابر بانک سرمایه در اختیار ندارد.این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن المپیک برگزار خواهد شد. بانک سرمایه با شش برد و ۱۸ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و هاوش با یک برد و پنج باخت و کسب سه امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.



وحید صابری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار