کد خبر: 874233
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
ویژه جوان:
انتخاب پسر محمد خاتمي به عنوان معاون سياسي حزب اتحاد ملت موجب انتقاداتي شده است و برخي آن را به ژن خوب مرتبط دانستند.
انتخاب پسر محمد خاتمي به عنوان معاون سياسي حزب اتحاد ملت موجب انتقاداتي شده است و برخي آن را به ژن خوب مرتبط دانستند.
 او پيش از اين بدون هيچ سابقه سياسي قابل ذكري به عنوان عضو شوراي مركزي حزب اتحاد ملت انتخاب شده بود و انتقاداتي را برانگيخته بود. علي اصغر شفيعيان فعال رسانه‌اي اصلاح‌طلب در توئيتر خود نوشت: «دو سال پيش كساني به عضويت پسر آقاي خاتمي در شوراي مركزي اتحاد ايراد گرفتند، چون سياسي نبود. حالا معاون سياسي هم شد. آيا اين ژن خوب نيست؟» و ديگري جوابش را اينگونه داد كه «آقاي روزنامه‌نگار اين ژن محبوب است نه ژن خوب. 
اگر برخي موقعيت عمادالدين خاتمي را داشتند رشد را از معاون رئيس‌جمهوري آغاز مي‌كردند نه فعاليت اصولي حزبي. » اين جواب هم البته خود به عرف شدن ژن خوب در ميان اصلاح‌طلبان صحه مي‌گذارد.
 
جلايي‌پور هم البته از معاون سياسي شدن پسر خاتمي دفاع كرد و نوشت كه «عماد خاتمي با اتكا به چند سال فعاليت نيك اثر در شوراي مركزي حزب و شوراي مشورتي اصلاح‌طلبان و نهادهاي دانشجويي به معاونت سياسي رسيده و نه ژنش»
تاكنون هيچ يادداشت يا مصاحبه يا اعلام موضع علني سياسي از عماد خاتمي ديده نشده است و او تنها با اسم پدرش شناخته مي‌شود. از سويي او تنها فرد از بستگان خاتمي در حزب اتحاد ملت نيست؛ برادر خاتمي و خواهرزاده‌هاي او هم در اين حزب مسئوليت دارند. روزنامه آفتاب يزد در پاسخ به انتقادات، تيتر ژن محبوب را زد تا نشان دهد با آقازادگي در همه جا هم مخالف نيست. 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
0
0
سماق مال مردم هرچی داریم مال شماها فقط یه جوری بخورید که بتونید پسش بدید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار