کد خبر: 864967
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
ما خریدار اجناس خارجی‌ها هستیم اما چگونه پول را بدهیم؟ لذا انتظار می‌رود مشکلات مربوط به سیستم‌های بانکی هر چه سریعتر مرتفع شود
نسیم آنلاین: اسد الله عسگر اولادی رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین با بیان اینکه مشکلات بانکی، سرمایه گذازی و ارتباطات همچنان بعد از برجام پابرجاست، گفت: ما خریدار اجناس خارجی‌ها هستیم اما چگونه پول را بدهیم؟ لذا انتظار می‌رود مشکلات مربوط به سیستم‌های بانکی هر چه سریعتر مرتفع شود تا کارخانجات ما بتوانند از طریق واردات نیازهای خود را تأمین کنند.
 
رئیس اتاق مشترک ایران و چین تصریح کرد: از دیرباز تا کنون ارتباطات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی خوبی با کشور چین داشته ایم،همچنین حجم صادرات ما بین کشوردر سال 2016 میلادی رقمی معادل 32میلیارد دلار بوده است.
 
 به گفته وی قرار بر این است تا در سال 2017 میلادی و نیز در برنامه ششم توسعه جایگاه ویژه ای برای افزایش مبادلات تجاری با کشور چین داشته باشیم چراکه در حال حاضر چین بزرگترین شریک تجاری ما محسوب می شود، لذا به منظور افزایش صادرات به ویژه انرژی قصد بر افزایش حجم مبادلات تجاری خود داریم.
 
 وی ضمن ابراز گلایه مندی از مسئله اخذ روادید برای این کشور عنوان کرد: انتظار داریم تا به زودی این مسئله رفع شده و بازرگانان ما راحت تر از گذشته به فعالیت خود در این کشور ادامه دهند.
 
 عسگر اولادی در پایان بیان کرد: طبق سفری که در پیشرو خواهیم داشت قرار بر این است تا در حوزه صادرات میوه های درختی و خشکبار مذاکراتی با این شریک تجاری انجام دهیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار