کد خبر: 862482
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
در مصوبه جدید دولت
بر اساس مصوبه هیئت دولت، الزام به رعایت سقف ۱۰ برابری حداقل حقوق مصوب سالیانه، برای مدیران شرکتهای دولتی و غیر دولتیِ وابسته به بخش عمومی حذف شد.
جوان آنلاين: بر اساس مصوبه هیئت دولت به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی، تبصره 3تصویب نامه فروردین ماه هیئت دولت در خصوص مصوبه ضریب  حقوق حذف شد.

در این مصوبه به نحوه محاسبه حقوق کارکنان مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و موسسات عمومی غیردولتی و شرکتهای دولتی اشاره شده بود. تبصره بند 3 تصویب نامه مذکور به الزام در رعایت مفاد مواد 75 و 84 قانون  الحاق برخی مواد به تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تاکید داشت.

در ادامه مصوبه فروردین ماه هیئت دولت در خصوص تعیین ضریب حقوق کارمندان و تبصره بند 3 آن قابل مشاهده است.

در ماده 84 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت آمده است، ناخالص حقوق و مزایای دریافتی مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکتهای دولتی و غیر دولتی که به نحوی از انحا وابسته به نهادهای عمومی غیر دولتی باشند باید از حداکثر از 10 برابر حداقل حقوق مصوب سالانه شورای عالی کار بیشتر نباشد.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
1
1
سخنگوی دولت "انزمان که شما اعلام کردید "که حقوق ها نجومی بر پایه قانونی انجام گرفته "نشان از خواست دولت تدبیر بود " که دریافتی های نجومی برقرارباشد " والا چرا؟ وقتی قانون اصلاح شد و سقف دریافتی تعیین شد" با مصوبه جدید سقف
دریافتی ها را برداشتید؟ اقای روحانی : واقعا امید را را با دولت خود " به خانه مردم اوردید ؟ شما با کدام تدبیر "اجازه پرو پیمان شدن سفره عده ای را می خواهید" در حال که سفره اکثریت مردم را کوچک تر " کردید.
جمشید رفیقایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
1
مسیولانی که بدنبال کاسبی با اموال ملت اند چگونه میتوانند،به کشور خدمت کنند.این دولت وارونه،هر چه وعده داد،خلاف آن عمل کرده،..منافقین از کفار بدترند.امام خمینی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
0
نفوذی ها از هر روزنه ای که امکان داشته باشد برای فشار بر ایرانی اقدام خواهند کرد. ایجاد فاصله های طبقاتی و کاخ نشین کردن مدیران بی درد ، هم یک راه است
یک حمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
1
مگر سقفی داشت که برداشته شود؟ایشالله درست میشه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار