کد خبر: 862339
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
سرلشکر صفوی:
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: استقرار سپاه در شرق کشور برای برقراری امنیت است و دولت باید هزینه برقراری این امنیت را بپردازد.
جوان آنلاين: سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در بازدید از قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) و در جمع فرماندهان و معاونان این قرارگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء استان خراسان گفت: یاد شهدا استان خراسان را در 8 سال دفاع مقدس و جنگ کردستان گرامی میدارم، اینجانب از نزدیک شاهد رشادتها و قهرمانی های شهدای گرانقدر این استان، همچون شهیدان شوشتری، محمودزاده، کاوه و برونسی بوده‌ام.

وی با اشاره به شکست راهبردی آمریکا از جمهوری اسلامی ایران، گفت: قدرت آمریکا رو به افول است و از سال 2025 به بعد قدرت از غرب جهان به سمت شرق جهان و قاره آسیا (چین، روسیه و هند) به حرکت خواهد آمد و در حال حاضر ایران بعنوان قدرت منطقه‌ای در منطقه غرب آسیا مطرح است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا  افزود: آمریکا از سال 2001 تا کنون شکست های راهبردی فراوانی را متحمل شده است و با حمله نظامی به افغانستان و عراق و هزینه کردن چند تریلیون دلار و متحمل شدن چند هزار کشته و زخمی علاوه برآنکه تضعیف شده به اهداف از پیش تعیین شده خود نرسیده است.

سرلشکر صفوی ادامه داد: هم اکنون ائتلاف آمریکا و صهیونیست ها و سعودی و ترکیه و اردن با شکست مواجه شده و ائتلاف ایران، روسیه، سوریه و حزب الله لبنان به پیروزی رسیده‌اند و به فضل الهی ایران به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در هدف قرار دادن امنیت در داخل کشور، تصریح کرد: اولویت دشمنان خارجی ما خدشه‌دار کردن امنیت داخلی کشور در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی فرهنگی و امنیتی است و استقرار نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزهای شرقی کشور در جهت ثبات و استقرار امنیت پایدار در شرق کشور است و در این راستا نیز دولت بایستی هزینه‌های استقرار امنیت پایدار در مرزهای شرقی را پرداخت کند، چراکه تامین امنیت پایدار زمینه اجرای برنامه‌های پنج ساله ششم دولت را در مناطق شرقی کشور یعنی استانهای سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و خراسان رضوی و شمالی فراهم می‌کند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار