کد خبر: 858316
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مرد جواني كه متهم است روي پسري 19 ساله‌ در شرق تهران اسيدپاشيده‌است، ساعتي بعد از حادثه دستگير شد.
به گزارش خبرنگار ما، نيمه‌شب 30 خردادماه مأموران پليس با تماس شهروندي در جريان اسيدپاشي در يكي از خيابان‌هاي تهرانپارس قرار گرفتند و راهي محل شدند. بررسي‌ها نشان داد لحظاتي قبل مرد جواني سوار بر خودرويي به خودروي اپتيمايي كه كنار خيابان متوقف بوده نزديك شده و به بهانه پرسيدن آدرس از يكي از سرنشينان خواسته تا شيشه خودرو را پايين بياورد. قرباني اسيدپاشي كه پسر 19 ساله‌اي است براي دادن آدرس شيشه خودرو را پايين مي‌آورد كه ناگهان مرد جوان به روي او اسيد مي‌پاشد و از محل فرار مي‌كند.
 
يكي از دوستان قرباني اسيدپاشي گفت: من همراه قرباني اسيدپاشي داخل خودرو اپتيماي دوستم نشسته بوديم كه مردي با خودرواش به ما نزديك شد و به بهانه پرسيدن آدرس از ما خواست تا شيشه خودرو را پايين بياوريم. وقتي دوستم شيشه را پايين آورد، وي مايع داخل ظرفي را به روي دوستم پاشيد كه ناگهان فرياد ‌اي سوختم دوستم به آسمان بلند شد. مرد اسيدپاش به سرعت از محل گريخت و ما هم بلافاصله دوستمان را به بيمارستان مطهري رسانديم كه پس از معاينه مشخص شد وي حدود 12 درصد دچار سوختگي شده است.
با اعلام اين خبر بلافاصله كارآگاهان اداره شانزدهم پليس‌آگاهي به دستور قاضي كشيك براي دستگيري مرد اسيدپاش وارد عمل شدند. مأموران با تحقيقات فني خود چند ساعت بعد از حادثه موفق شدن مرد اسيدپاش را در يكي از خيابان‌هاي اطراف محل حادثه بازداشت كنند. مرد اسيدپاش در نخستين تحقيقات در برابر مأموران پليس آگاهي به اسيدپاشي روي مرد جوان اعتراف كرد.
 تحقيقات از متهم درباره انگيزه اسيدپاشي از سوي مأموران پليس‌آگاهي ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار