کد خبر: 852493
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
مردم ايران (سرزمين شيران و دليران)، روز جمعه حقيقتاً گل كاشتند و جشن حماسي حضور را در سرتاسر ايران به پا كردند و يك بار ديگر شگفتي‌ساز شدند...
سيد عبدالله متوليان
رزمايش حماسي و عاشقانه حضورنويسنده: سيد عبدالله متوليان

مردم ايران (سرزمين شيران و دليران)، روز جمعه حقيقتاً گل كاشتند و جشن حماسي حضور را در سرتاسر ايران به پا كردند و يك بار ديگر شگفتي‌ساز شدند و زيباترين جلوه تمام عيار مردم‌سالاري ديني را فراروي جهانيان به نمايش گذاشتند و علاوه بر تضمين امنيت ملي، قدرت چانه‌زني نظام را در عرصه بين‌المللي افزايش دادند.
 
اينكه مردم در اين حماسه غرورانگيز و شكوهمند به چه اشخاصي رأي داده‌اند مسئله ثانوي است و مسئله اصلي و اوليه اين است كه مردم با اين حضور پرنشاط يك بار ديگر به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران رأي آري دادند و پيام روشن همبستگي و يكپارچگي و مقاومت در برابر زياده‌خواهي و باج‌گيري استعمارگران غربي، به‌ويژه شيطان اكبر و طاغوت اعظم امريكا را به جهان مخابره كردند و گل لبخند رضايت را بر لب‌هاي حضرت امام خامنه‌اي نشاندند و قلب حضرت صاحب الامر (عج)را خشنود ساختند.
 
اما مردم در اين انتخابات با صحنه‌هاي زشت و ناپسندي از بداخلاقي‌هاي انتخاباتي هم از سوي برخي از نامزدها مواجه شدند كه موجب رنجش و آزردگي خاطر آنان شد و به‌واقع اين اعتراض در متن رأي آنان نيز كاملاً مشهود بود. براي ملت انقلابي ايران به هيچ‌وجه پذيرفته نيست كه يك نامزدِ پست رياست جمهوري در ايران در قامت اپوزيسيون قد علم كند و با فرصت‌طلبي مذموم و با اعمال سياست «يكي به نعل يكي به ميخ» با مخالفان و معاندان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نرد عشق ببازد.
 
آراي ميليوني مردمدر آستانه 40 سالگي انقلاب اسلامي موجب تقويت استحكام دروني نظام شده يأس و نااميدي دشمنان قسم خورده اسلام را در پي دارد و حربه‌هاي تهديد دشمن را ناكارآمد مي‌كند و از اين بابت خداي سبحان را شكرگزاريم.
حماسه حضور ميليوني مردم كه پاسخي عاشقانه به دعوت ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه‌اي بود براي منتخبان ملت در پست رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا نيز داراي پيام صريح و روشن بود، مردم از برگزيدگان و منتخبان خود انتظار دارند به دور از شعارزدگي و حاشيه‌سازي فرصت خدمت به مردم، كشور و نظام مقدس اسلامي را مغتنم بشمارند و با روحيه‌اي با نشاط، انقلابي، جهادي و با تكيه بر  ظرفيت‌هاي داخلي و ملي و با رويكرد اقتصاد مقاومتي (اقتصاد درون زا و برون گرا) به حل مشكلات كشور و مردم همت بگمارند. مردم از رئيس‌جمهور دوازدهم انتظار دارند كه از تجربه تلخ چهار سال گذشته عبرت گرفته و به جاي نگاه به بيرون و دل‌بستن به حل مشكلات از طريق اعتماد به بيگانگان، به مردم اعتماد و با برافراشتن پرچم «ما مي‌توانيم» نسبت به جبران نقص‌ها و كم‌كاري‌هاي گذشته تلاش مضاعف كرده و با كاشتن جوانه‌هاي اميد در دل ميليون‌ها جوان جوياي نام، دوباره درخت رونق توليد و اشتغال را در سرزمين ايران غرس نمايد.
 
ميزان اقبال مردم از رئيس‌جمهور يازدهم (آقاي روحاني) در انتخابات ديروز نشان داد كه مردم با هيچ‌كس عقد اخوت نبسته و كمتر تحت تأثير جوسازي‌ها و وعده‌ها و وعيدها قرار مي‌گيرند و رئيس دولت دوازدهم هم بايد بداند كه فرصت‌ها همچون ابر مي‌گذرند و تا چشم روي هم بگذارد اين چهار سال نيز تمام خواهد شد. تجربه چهار سال گذشته و نوع برخورد و انتظارات مردم نسبت به وعده‌هاي داده شده توسط نامزد برگزيده از بلوغ معرفتي و سياسي مردم حكايت مي‌كند و به‌خوبي نشان مي‌دهد كه از اين پس مردم در دوره‌هاي كوتاه مدت انتظار تحقق بخشي از وعده‌هاي رئيس‌جمهور را داشته و صريحاً تحقق وعده‌ها و شعارهاي انتخاباتي را از رئيس‌جمهور برگزيده مطالبه مي‌كنند.
 
و در يك كلام مردم منتظر نااميدي رئيس‌جمهور برگزيده از بيگانگان و هماهنگي حداكثري با مردم و حاكميت، در راستاي تحقق اهداف اسلامي و سياست‌هاي كلي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و حل مشكلات كشور و پيشرفت و اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار