کد خبر: 852339
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳
نامه جمعی ازخانواده های شهدای مدافع حرم به مردم ایران
دولتی که وزرای خسته و پیر و در عین حال اشرافی و تاجر و کاسب نداشته و به جای مذاکرات بی هدف به نیت سفر به محلّ تحصیل خود و فرزندان شان در انگلیس و امریکا؛ با توهین بی شرمانه ی اطرافیانشان به شهدای عزیز و مظلوم و مقتدر مدافع حرم برخورد کرده و حمایت از جبهه مقاومت را پیشه ی خود سازند که نابودی و اضمحلال و فروپاشی نهایی نظام سلطه قریب و نزدیک است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، جمعی ازخانواده های شهدای مدافع حرم به مردم ایران نامه ای نوشتند که متن آن به شرح زیر است:

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و شریف ایران اسلامی
سلام و درود و رحمت الهی نثارتان که همواره در مواقع و مواقف حساس این نظام آسمانی، خوش درخشیده و پشتیبان اصول ناب و ارزش های مقدس کشور عزیزمان بوده اید.

بی شک امروز نیز که عصر و عرصه ی انتخابات است نیازی به دعوت گسترده ی آحاد ملّت برای شرکت در روز انتخابات نیست چرا که هم بصیرت شما در حضور و مشارکت حداکثری درخشان است و هم خود، میزبانان اصلی این آزمون سرنوشت ساز هستید.

آنچه در این برهه حساس، اولویت دارد انتخاب اصلح می باشد. انتخابی که جامعه را از قهقرای موجود در تعطیلی کارخانه ها و بیکاری جوانان که حاصل بی تدبیری دولت یازدهم بوده؛ نجات بخشد و سربلندی و عزت و غرور ملی را بار دیگر به ایرانیان قهرمان و افتخار آفرین بازگرداند.

انتخابی که منجر به دولتی گردد که شجاعت احقاق حقوق حقه ی ملت را در فاجعه ی اسف بار منا و واقعه ی تلخ نوجوانان ایرانی در جدّه و تجاوز به بانوان ایرانی در فرودگاه گرجستان و ده ها اتفاق نامبارک این سال های تلخ را در مقابل کشورهای دسته چندم دنیا داشته و عزت پاسپورت ایرانی را در شان ایرانیان ارتقا بخشد.

دولتی که وزرای خسته و پیر و در عین حال اشرافی و تاجر و کاسب نداشته و به جای مذاکرات بی هدف به نیت سفر به محلّ تحصیل خود و فرزندان شان در انگلیس و امریکا؛ با توهین بی شرمانه ی اطرافیانشان به شهدای عزیز و مظلوم و مقتدر مدافع حرم برخورد کرده و حمایت از جبهه مقاومت را پیشه ی خود سازند که نابودی و اضمحلال و فروپاشی نهایی نظام سلطه قریب و نزدیک است. 

یقیناً رییس جمهور برازنده ی ایرانیان باید ساده ریست، فساد ستیز، مردمی، شجاع، مدبر، متدین و از همه مهمتر «ولایی و انقلابی» باشد تا هم تداوم بخش حقیقی و عملی راه پر افتخار شهیدان بوده و هم زمینه ساز ظهور مصلح کل، منجی عالم بشریت امام مهدی عجل الله تعالی له الفرج باشد.

ما همسران شهدای مدافع حرم با تحقیق و آگاهی کامل، ضمن اعلام برائت از دولت اشرافی یازدهم؛ حمایت خویش را از سید محرومان و خادم مستضعفان «آیت الله سید ابراهیم رییسی» اعلام نموده و همگان را به این معروف الهی دعوت می نماییم. و از ایشان که عمرشان را در خدمت به مردم عزیز مصروف داشته می خواهیم که همواره توجه به تولید و اشتغال را در راستای اقتصاد مقاومتی مدّ نظر قرار داده و توجه به آحاد و اقشار مختلف جامعه به ویژه محرومین و روستاییان را سرلوحه ی برنامه ها و فعالیت های دولت دوازدهم قرار دهند.

سایه امام خامنه ای مستدام باد
جمعی از  خانواده های شهدای مدافع حرم


خانواده های شهیدان:
#صدرزاده
#اسداللهی
#اینانلو
#محمدخانی
#فرامرزی
#شیردل
#مدواری
#سلطانمرادی
#ذولفقاری
#کامران
#خرمی
#آژند
#دانشگر
#عفتی
#سرلک
#سیاوشی
#کمیل_قربانی
#احمد_رضایی
#سهرابی
#ثامنی
#محمد_حسین_مرادی
#مهدی_حسینی
#روح_الله_قربانی
#میثم_نجفی
#سیاهکالی_مرادی
#زهره_وند
#ملایی
#داوودی
#سیفی
#توفیقی
#حاجی_زاده
#ابراهیمی_پور
#بیدی
#امین_کریمی
#پور_مراد
#الیاس_چگینی
#ذکریا_شیری
#حجت_اسدی
#کهندل
#نریمانی
#مهدی_نعمایی
#سجاد_دهقان
#سید_میر_سیار
#راه_چمنی
#کاظم_زاده
#موسی_جمشیدیان
#حسین_رضایی
#علی_یزدانی
#مهدی_خراسانی
#احمد_گودرزی
#مرتضی_خدادادی
#مهدی_نوروزی
#سید_تقوی_نژاد
#شریفی
#جلیل_خادمی
#مسلم_نصر
#علی_طاهری
#باغباني
#ترك
#رضايي

غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
0
ای دوستان واقعا این دولت ،دولت تزویر ودروغ است دولت حامی اشرافیت وتجمل پرستی است واصلاخوی استکبار ستیزی ندارد ووقتی آن فاجعه عظیم در مناسک حج رخ داد فقط سکوتکرد ودوستان این دولت بر امام رضا(ع) نیز توهین کردند وکاری نکرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
0
من هم به روحانی رای می دهم روحانی که عمامه اش سیاه و پرونده اش سفید نه برعکس
اریایی از شیراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
تبلیغات منفی جواب ندادتا ساعت 7صبح امروز از 37میلیون رای روحانی عمامه سفید 24میلیون و600هزا ر رای و اقای ریسی 14میلیون رای کسب کرد تبریک به ملت فهیم ایران
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
واقعا ا اون موقع که فاجعه منا رخ داد فقط حرفهای رهبر باعث شد تا جنازه ها رو به کشور برگردونن وگرنه این دولت مصالحه کار هیچ بخاری ازش بلند نشد. وای اگه رهبر رو نداشتیم چی میشد. مملکتمون هیچ عزت و آبرویی نداشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار