کد خبر: 847433
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
مهدي چمران گفت: در جلسه نيروهاي انقلاب با اكثريت آرا پرويز سروري را به عنوان رئيس ستاد «ليست خدمت» انتخاب كردند.
مهدي چمران، رئيس شوراي شهر تهران با اشاره به برنامه‌ريزي نيروهاي انقلاب براي انتخابات آتي شوراي شهر تهران افزود: با رايزني‌اي كه با برخي از افراد شد، از مدتي پيش با محوريت گروه‌هاي مشهور و كساني كه پشتوانه مردمي دارند در سه فاز تدوين برنامه، گفتمان و راهبرد فعاليت خود را آغاز كرده‌ايم.
 
رئيس شوراي شهر تهران با بيان اينكه در جلسه اعضا با اكثريت آرا آقاي پرويز سروري را به عنوان رئيس ستاد ليست خدمت انتخاب كردند، گفت: با توجه به وجهه مردمي، تجربه و توانمندي ايشان با تصميم جمعي مقرر شد وظيفه راهبري ليست خدمت را بر عهده بگيرند.
چمران با تأكيد بر اينكه اولويت نيروهاي انقلاب براي شهر تهران تداوم مديريت جهادي با رويكرد دوري از سياست‌زدگي است، تصريح كرد كه برنامه، گفتمان و راهبردهاي تدوين شده كاملاً كارشناسي و تخصص‌محور است و در صورت تداوم اين خدمت‌رساني مردم تهران از آن بهره‌مند خواهند شد.
 
وي با اشاره به تجربه تلخ انحلال شورا در يك مقطع خاص گفت: مسائل سياسي و مديريت اشرافي عواملي است كه در نهايت اقبال مردم را به سمت مديريت نيروهاي انقلاب مي‌كشاند و بيش از يك دهه است كه تداوم دارد.
چمران افزود:اميدواريم در اين دوره نيز خدمت‌رساني جهادي ادامه داشته باشد تا با انسجام و هماهنگي بيشتري در جهت خدمت‌رساني به شهروندان و مردم گام برداريم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار