کد خبر: 847136
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
باشگاه استقلال تهران قصد دارد وضعیت قرارداد بازیکنان خود را برای فصل پیش رو مشخص کند.
تسنیم: مسئولان باشگاه استقلال طبق درخواست علیرضا منصوریان مذاکرات اولیه با بازیکنانی که این فصل قراردادشان به پایان می‌رسد را آغاز کرده‌اند. مهم‌ترین بازیکنان مدنظر سرمربی استقلال، امید ابراهیمی و کاوه رضایی هستند. این دو بازیکن به مسئولان باشگاه اعلام کرده‌اند که مطالبات‌ آنها باید پرداخت شود و در صورتی که پیشنهاد خارجی قابل توجهی نداشته باشند، گزینه نخست‌شان در ایران استقلال است. همچنین پس از پایان فصل، جپاروف از سپاهان به استقلال بازمی‌گردد و روزبه چشمی هم به ترکیب آبی‌پوشان اضافه خواهد شد.

بازیکنان بعدی رابسون و مجتبی حقدوست هستند که هر دو به صورت قرضی به استقلال پیوسته‌اند. باشگاه استقلال در نامه‌ای به باشگاه برزیلی باهیا درخواست کرده که این بازیکن به صورت دائمی به استقلال بپیوندد. حقدوست از نفت‌تهران راهی استقلال شده اما به دلیل بلاتکلیفی باشگاه نفت، مسئولان استقلال هنوز نتوانسته‌اند با فرد خاصی از این باشگاه صحبت کنند. امید نورافکن و سیدمجید حسینی در این فصل بازی‌های قابل قبولی برای استقلال انجام داده‌اند و منصوریان خواسته قرارداد بلند مدتی با هر دوی آنها بسته شود. به بازیکنانی چون جابر انصاری، وریا غفوری، پادوانی، یعقوب کریمی و بهنام برزای شرایط باشگاه برای تمدید قرارداد توضیحاتی داده شده تا آنها پس از پایان فصل جاری تصمیم خود را به باشگاه اطلاع  بدهند.

مهدی رحمتی، خسرو حیدری، محسن کریمی، سیدحسین حسینی، فرشید اسماعیلی، علی قربانی و هرایر مگویان بازیکنانی هستند که همچنان با استقلال قرارداد دارند و فصل آینده در صورتی که منصوریان بخواهد، برای این تیم بازی خواهند کرد.  تنها بازیکنی که وضعیتش مشخص نیست، فرشید باقری است. این بازیکن که در نیم فصل اول مورد انتقاد قرار گرفته بود، قصد داشت در نقل و انتقالات از استقلال جدا شود، اما در لحظه آخر در استقلال ماند. گفته می‌شود این بازیکن پس از پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد.

این نکته را باید گفت که شاید منصوریان در فصل نقل و انتقالات قید بازیکنانی که سن و سال بالایی دارند یا عملکرد خوبی در این فصل نداشته‌اند را بزند.

اسامی بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌رسد، به شرح زیر است:

امید ابراهیمی، بهنام برزای، جابر انصاری، سیدمجید حسینی، کاوه رضایی، لئوناردو پادوانی، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید نورافکن، مجتبی حقدوست، علیرضا سیار، رابسون، ارشیا بابازاده

اسامی بازیکنانی که قرارداد دارند:

مهدی رحمتی: دو سال دیگر قرارداد دارد

خسرو حیدری: دو سال دیگر قرارداد دارد

سیدحسین حسینی: دو سال دیگر قرارداد دارد

علی قربانی: یک سال دیگر قرارداد دارد

فرشید اسماعیلی: یک سال دیگر قرارداد دارد

فرشید باقری: یک سال دیگر قراداد دارد

میعاد یزدانی: دو سال دیگر قرارداد دارد

هرایر مگویان: یک سال دیگر قرارداد دارد

سیدمحسن کریمی: یک سال دیگر قرارداد دارد

میلاد زکی‌پور: دو سال دیگر قرارداد دارد

عظیم گوک: دو سال دیگر قرارداد دارد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار