کد خبر: 845844
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي در روز معيني در ارديبهشت ماه، بر اساس نظرسنجي‌ها و جميع شرايط نامزد نهايي را معرفي مي‌كند.
مهدي محمدي، عضو شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب با اشاره به فعاليت‌هاي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي براي معرفي نامزد نهايي خود براي انتخابات رياست جمهوري آينده اظهار داشت: يك كانديدا داريم كه يك سال بيشتر در آستان قدس نبوده و در همين مدت مردمي كه زير دست و پاي اشراف در حال له شدن بودند، در اثر مجاهدت او حس كرده‌اند كسي از جنس خودشان را يافته اند؛ آن يكي ديگر هم، سال‌ها در شهرداري تهران چنان نمادي از خدمت و عمل به وعده‌ها خلق كرده كه حريفان ترجيح مي‌دهند اصلا درباره آن حرف نزنند.
 
وي ادامه داد: از آن سو، كسي هست كه به بيكارها مي‌گويد من قهرمان اشتغالزايي در ٢٥ سال گذشته‌ام، به تجار مي‌گويد همه تحريم‌ها را برداشته‌ام و همين يك تحريم بي‌اهميت بانكي مانده و خطاب به حافظان امنيت هم مي‌گويد حاصل خون شهدايتان در منطقه را بدهيد ببرم با جناب ترامپ معامله كنم!
 
اين فعال سياسي و رسانه‌اي گفت: مردم كور نيستند؛ شلوغ كاري هم مشكلي را حل نمي‌كند. «ناقوس مرگ» آن است كه دولت براي جوان بيكار و بي‌آينده مي‌نوازد والا از خادمان و مجاهدان، جز «رايحه خدمت» ساطع نشده است.
 
وي خاطرنشان كرد: اما حال كه مناسبت پيش آمده خوب است توضيحي درباره آنچه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي در روزها و هفته‌هاي آينده انجام خواهد داد بدهم. اكنون جبهه پنج كانديداي اصلي دارد كه هيچ كدام از آنها كانديداي نهايي نيست. همه آنها هم - باز به رغم حرف و حديث‌هاي غلط فراوان - شفاهي و مكتوب و نه يك بار كه چندين بار، متعهد شده‌اند كه به سازوكار وحدت پايبند باشند. جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي، اكنون وظيفه اصلي خود را حمايت كامل از هر پنج كانديدا مي‌داند تا بتوانند رأي جمع كنند و شانس خود را بالاتر ببرند. محمدي تأكيد كرد: آنچه رخ خواهد داد اين است كه جبهه به كانديداهاي خويش كمك خواهد كرد و همه امكانات خود را در اختيار آنها مي‌گذارد تا وارد مبارزه انتخابات شوند؛ به شرط آنكه اولا يكديگر را تخريب نكنند و ثانياً به خروجي نهايي مكانيسم – كه يك تيم خواهد بود نه فرد - پايبند باشند. وي افزود: جبهه در روز معيني در ارديبهشت ماه، بر اساس تركيب داده‌هاي نظرسنجي‌ها و ملاحظه جميع شرايط، تصميم خواهد گرفت كه خروجي نهايي كيست؛ تا پيش از آن، هر حرف و حديثي كه علامت قضاوت زودهنگام باشد، فقط يك سوءتفاهم است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار