کد خبر: 845842
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
ثبت‌نام محمود احمدي‌نژاد در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري در حالي انجام شد كه وي ششم مهرماه 95 در نامه‌اي خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشت:
«...حضرتعالي توصيه فرموديد كه در اين دوره به مصلحت نيست بنده در انتخابات شركت نمايم و اينجانب نيز تبعيت خود را اعلام نمودم. ضمن تشكر از بيانات مهم حضرتعالي در جلسه درس خارج فقه مورخ پنجم مهرماه جاري، به استحضار مي‌رسانم كه در عمل به منويات رهبر بزرگوار انقلاب، ‌برنامه‌اي براي حضور در عرصه رقابت‌هاي انتخاباتي سال آينده ندارم...» احمدي‌نژاد ديروز به همراه حميد بقايي و اسفنديار رحيم مشايي در وزارت كشور حضور يافت و در هنگام ثبت‌نام خطاب به خبرنگاران با نشان دادن خودكار خود گفت: سلاح ما قلم است.
   
واکنش‌ها به ثبت‌نام احمدی‌نژاد
اما ثبت‌نام احمدي‌نژاد در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با واكنش چهره‌هاي سياسي مواجه شد.
  
الياس نادران در حساب توئيتري خود نسبت به ثبت‌نام محمود احمدي‌نژاد در انتخابات رياست جمهوري واكنش نشان داد و نوشت: «پايان احمدي‌نژاد ! علي بركت الله».
  
محمد غرضي كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به تابناك گفت: «من از يك سال پيش گفته بودم كه اميدوارم ايشان در انتخابات رياست جمهوري نام‌نويسي كنند تا مشخص شود وزن سياسي‌شان چقدر است.»
  
حسين كنعاني‌مقدم، فعال سياسي اصولگرا در واكنش به كانديداتوري احمدي‌نژاد به فرارو گفت: «به نظر من آقاي احمدي‌نژاد با نام‌نويسي در انتخابات دست به يك انتحار سياسي زده است و مخالفت ايشان با صحبت‌هاي صريح مقام معظم رهبري، جبهه جديدي را ميان جريان‌هاي انقلاب ايجاد كرده‌اند.»
  
علي اكبر صالحي در مورد كانديداتوري محمود احمدي‌نژاد فقط به اين جواب بسنده كرد كه بايد مطابق نظر آقا عمل كنيم.
  
محمد باقر نوبخت، سخنگوي دولت در حاشيه هيئت دولت در جمع خبرنگاران در واكنش به نام‌نويسي محمود احمدي‌نژاد در انتخابات دوره دوازدهم رياست جمهوري تنها به جمله «فكر نمي‌كنم!» بسنده كرد.  
  
مهدي كوچك‌زاده نماينده پيشين مردم تهران و از حاميان دولت‌هاي نهم و دهم، بعد از ثبت‌نام محمود احمدي‌نژاد در انتخابات رياست جمهوري، از وي اعلام برائت كرد. وي در صفحه اينستاگرام خود نوشت: آقاي دكتر احمدي‌نژاد؛ هذا فراق بيني و بينك! حجت من در تمام سال هايي كه در برابر سيل تهمت‌ها و توهين‌ها از سوي فتنه‌گران نابكار و حسودان بدسگال از شما دفاع كردم، اين باور بود كه شما را به اسلام ناب محمدي، اسلام پابرهنگان و مستضعفان پاي بند مي‌دانستم و شما را سرباز اين جبهه مي‌انگاشتم ولي با حركت امروزتان برخلاف صلاحديد امام محرومان و مستضعفان و مجاهدان اين باور شكسته شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار