کد خبر: 845564
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در نامه‌ای به فرمانده نیروی انتظامی کشور به تشریح اتفاقات دیدار صبا - تراکتورسازی پرداخت.
تسنیم:  به گزارش روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی، مصطفی آجورلو در مورد دیدار تیم های تراکتورسازی و صبای قم نامه‌ای به سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی کشورمان نوشت.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
حضور برادر ارجمند جناب آقای سردار اشتری
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت

با عرض تبریک ایام ولادت امیرالمومنین علی(ع) و آرزوی توفیق برای جنابعالی و همکاران محترم، به استحضار می‌رسانم که در دیدار روز جمعه تیم‌های تراکتور سازی تبریز و صبا قم اتفاق های ناگواری روی داد که موجب ناراحتی جامعه فوتبال و مردم شریف آذربایجان شد. در این دیدار تعدادی از تماشاگران اقدام به شکستن برخی صندلی های ورزشگاه کردند که با برخورد بسیار شدید پلیس همراه شد. از همین رو مایلم این نکته را به عرض برسانم که این اقدام چند تماشاگر به هیچ وجه مورد قبول جامعه آذربایجان و هواداران پرشور تراکتورسازی نیست، اما نمی‌توان آن را بی‌ارتباط به هیجان ناشی از مسابقه و یا نحوه قضاوت داور بازی دانست.

در این میان برخورد شدید پلیس با این هواداران جوان که به واسطه هیجان و احساس اقدام‌هایی را انجام می‌دهند موجب مصدومیت شدید این جوانان گشت که چنین برخوردهایی قطعا با نظر و نگرش جنابعالی متفاوت و حتی مغایر است. پلیس همان گونه که بارها از جانب بزرگان تاکید شده و مورد نظر جنابعالی هم می‌باشد، باید موجب آرامش و اطمینان جامعه باشد و ابهت و مهربانی را به صورت همزمان در صورت خود جمع کند. مسلما رفتار جوانانی که با مشکلات فراوان به ورزشگاه می‌آیند و به تشویق تیم خود می‌پردازند و به واسطه برخی اتفاق ها دچار هیجان می شوند باید مورد اصلاح قرار گیرند تا آرامش در ورزشگاه های کشور حاکم گردد که مسلما این گونه برخوردهای شدید موجب اصلاح امور نخواهند شد.

تصدیق می‌کنم که در چنین شرایطی هم باشگاه وظیفه دارد توسط کانون هواداران به اصلاح امور بپردازد و به امور سامان دهد تا بتوان هیجانات ناشی از یک رقابت ورزشی را کنترل کرد و در عین حال پلیس هم باید خویشتن دارانه‌تر و صبورانه‌تر با این اتفاق‌ها برخورد کند. مسلماً چنین برخوردهایی علاوه بر اینکه موجب می‌شود صدمات سختی بر این جوانان وارد شود، چهره نامناسبی از جامعه ما نشان می‌دهد. از همین رو امیدوارم که جنابعالی با درایت خود دستور بررسی این موضوع را صادر فرمایید.  

ما هم در باشگاه تراکتورسازی وظیفه داریم که تمام تلاش خود را برای اصلاح امور انجام دهیم تا تماشاگران عزیز ما مانند همیشه نمایانگر فرهنگ والای آذربایجان باشند. در پایان ذکر این نکته لازم است که همکاری مناسب پلیس با جامعه فوتبال که مسلما با رویکرد جنابعالی قابل حصول است می تواند موجب آرامش جامعه فوتبال و هواداران گردد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
0
واقعا مسئولان تراکتور .... این همه حرکات پان ترکی را نمی بینند آدم کور مادر زاد هم باشد اگر پرچم النصره ، ترکیه آذربایجان و پان ترکها و .... را نبیند ، شعارها را که می شنود که ظاهرا پول های بادآورده برای هیئت مدیره و مسئولین نمی گذارد آنها واقعیتهای مقابل چشمشان را درک کنند
ایرانی هستم اهل تبریز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
یک اینکه این تیم متعلق به شهر تبریز هست نه استان اذربایجان غربی و زنجان و اردبیل که این مدیر محترم ان را متعلق به چند استان می دانند . دوم انکه وقتی با پول از روستاها و شهرهای اطراف شهر ما , جوانان کم سن و سالی که نه با فرهنگ شهری و نه با فرهنگ تشویقو طرفداری از تیم ورزشی اشنایی دارند به ورزشگاهها می کشانند , وقتی برای اعزام تماشاگران سرویس مجانی می گذارند و به جای دعوت از طرفداران با فرهنگ تبریزی , برخی به ظاهر طرفدار که در میان طرفداران حظور دارند و با شعارهای بی ادبانه و ضد میهنی و ضد ملی اسباب رنجش همه ی هموطنان ما میشوند مدیران محترم باشگاه به جای اصلاح این مشکل , یقه دیگران را میگیرند . چگونه هست که همه ی تیم های فوتبالی در ایران عزیز ما , بدون حاشیه به مسابقه می پردازند اما تنها تیمی که در هر مسابقه , در هررررررر مسابقه ای که برگذار شده مشکل درست کرده و بی ادبی و بی فرهنگی عده ای از تماشاچیان به نام شهر ما نوشته شده است. با صدای بلننننننننند میگویم: من به نمایندگی از مردم شهر تبریز , فحاشان و توهین گران و بی فرهنگ هایی که در هر بازی به شکستن صندلی و توهین به هموطنان عزیز ایرانی ما می کنند را محکوم می کنم . انقدر بی فرهنگ هستند که به اسطوره ورزشی کشور عزیز ما ایران یعنی علی دایی را مورد توهین زشت خانوادگی قرار دادند . حتی به کریم باقری که همشهری ما هم هست توهین میکنند . مدیران محترم باشگاه بهتر است به جای محکوم کردن پلیس یا داور , از ورود این بی ادبان فاقد فرهنگ به ورزشگاه ها پیشگیری کنند تا رفتار زشت و بی ادبانه این عده کم به نام مردم فهیم و با فرهنگ شهر تبریز نوشته نشود . ضمنا کسانی که پرچم ترکیه یا باکو رو بالای سر میبرند بدون تردید یا مزدورند یا نا اگاه . ترکیه هنوز بیست میلیون کرد را شهروند نمی داند.. هنوز تالش زبانان اذربایجان باکو حق و حقوق کاملی ندارند. انوقت برای دیگران نسخه میپیچند؟؟؟؟؟ هنوز ترکیه و اذربایجان باکو با ارمنستان مشکل نگاه نژادی تعصبی محض دارند در صورتی که در همین تبریز ما ارامنه زندگی میکنند و با ارمنستان هم تجارت داریم و هم گردشگری دو طرفه داریم و در ارمنستان از ما ایرانیان در لحظه ورود در سر مرز با احترام رفتار می کنند . امیدوارم هموطنان ما بی ادبی و بی فرهنگی یک عده را به نام شهر و مردم شهر ما که شهر سردار ملی ایران عزیز , ستار خان هست را ننویسند و بدانید که ما تبریزی ها در هنگامه نوروز باستانی همیشه به پیشواز میهمانان نوروزی رفتیم که از همه جای ایران بزرگ به شهر ستارخان وارد شده اند و بر چشمان ما قدم نهاده اند . سایت محترم خبری جوان , از اینکه پیامم بلند بوده پوزش می طلبم و اگر منتشر کنید بسیار سپاسگذار خواهم بود . پاینده بادا ایران عزیز . یاشاسیییییییین اییییییییییییران
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار