کد خبر: 844637
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
شهردار تهران درخصوص نامزدي خود در انتخابات گفت: بنده هيچ درخواستي براي نامزدي نداشته و ندارم.
به گزارش تسنیم، محمدباقر قاليباف که يکي از 10 گزينه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب براي انتخابات رياست جمهوري پيش‌رو است، تأکيد کرد: وضعيت اقتصادي و اجتماعي کشور در شرايط بحراني قرار دارد و ترديدي وجود ندارد که شرايط فعلي در نتيجه سوءمديريت و ناکارآمدي دولت فعلي است، لذا براي هر فرد دلسوزي تلاش براي جايگزين کردن رئيس‌جمهوري مناسب به‌جاي رئيس‌جمهور فعلي در 29 ارديبهشت ضرورتي انکارناپذير براي مردم است.
 
وي همچنين اضافه کرد: اين هدف راهبردي و مهم به دست نخواهد آمد، مگر با به کار گرفتن همه ظرفيت‌هاي مردمي و دلسوزان انقلاب و کشور و اجماع بر سر کانديدايي که صلاحيت، قابليت و مقبوليت داشته باشد. امروز جامعه ما به همگرايي و نگرشي فراتر از ملاحظات حزبي و گروهي نياز دارد. خوشبختانه ضرورت همگرايي به يک مطالبه عمومي تبديل شده است و من هم از همه تلاش‌هايي که توسط نيروهاي مردمي انقلاب انجام شده است، تشکر مي‌کنم. در ضمن همانطور که طي نامه‌اي اعلام کردم هيچ درخواستي براي نامزدي نداشته و ندارم، ولي تمام تلاشم را در جهت کمک به پيروزي گزينه مطلوب در انتخابات رياست جمهوري به کار خواهم گرفت.
وي در پايان افزود: معتقدم همه کساني که به دنبال نجات کشور از بحران‌هاي اقتصادي و اجتماعي هستند بايد با اتحاد و يکپارچگي براي تحقق هدف رفع بحران مديريت کلان کشور، کارآمدي و تغيير دولت فعلي تلاش کنند.

غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
0
1
اگر تو عمرت یک حرف درست زدی آنهم همین است. واقعا ما دیگر بعضی شبها با شوخی گرسنه میخوابیم و کسی مسئولی، مدیری هم در نظام نیست تا به این گرانی افسار گسیخته اعتراض بکند و بچه های من هر روز سرکوفت میزنند. البته این یک مرضی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
0
آقای قالیباف هنوز نتوانسته شکست در انتخابات دور قبل راهضم کند و مثل یک آدم عقده ای حرف می زند و رفتار می کند .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار