کد خبر: 838406
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامشهر :
رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامشهر گفت:فعالیتهای تبلیغاتی زود هنگام انتخاباتی در سطح شهرستان رصد و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
محمدرضا عباسی

سید حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر،درنشستی با خبرنگاران اظهار داشت : با توجه به فرارسیدن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت سال آینده، تمامی فعالیتهای تبلیغاتی کاندیداها رصد می شود. حسینی بیان کرد:کارشناسان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر،نسبت به رصد فعاليتهای تبليغاتی زود هنگام انتخاباتی ونيز شناسايی و معرفی افرادی كه مبادرت به جو سازی منفی و تخريبی در فضای مجازی می كنند،اقدامات قانونی لازم را بعمل می آورند.

وی افزود: پيرو مصوبات جلسات متعدد شورای تأمين و نيز شورای فرهنگ عمومی شهرستان،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي موظف شده است كه ،نسبت به ساماندهی فضای مجازی و نيز ارائه آموزش های لازم با همكاری پليس فتای شهرستان به فعالان اين عرصه اقدام لازم را بعمل آورد .

رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اسلامشهر، تاکید کرد: با توجه به نزديك شدن ايام انتخابات ، متاسفانه شاهد انجام تبليغات زود هنگام با بهره گيری از فضای مجازی به طرق و شيوه های مختلف هستيم كه ،كليه اين فعاليت ها به مبادی ذيربط قانونی منعكس می شود و آنان تصميمات لازم در اين خصوص را اتخاذ خواهند نمود .

وی بااشاره به فضای ناپسند حاكم برخیلی ازسايت ها وكانالهای مجازی كه گاهی افراد و دست اندركاران را هدف اتهامات اثبات نشده قرار مي دهند ، بیان کرد : اين شيوه نه از لحاظ عرف ، نه از لحاظ شرع و نه از لحاظ قانون مورد تأييد نيست،بلکه جرم محسوب شده وقابل پيگرد است .

حسینی تاکید کرد:با توجه به تكميل بانك اطلاعاتی سايت ها و كانالهای فعال در فضای مجازی با همكاری سازمانها ، نهادها و دستگاههای ذيربط ، درحال تکمیل است ، جلسات تخصصی با فعالان فضای مجازی و نيز دستگاههای اجرايی و نظارتی شهرستان در حال تشکیل شده و این نشست ها ادامه خواهد داشت. وی افزود:لازم است كليه دستگاهها ، نهادها ، انجمن ها و مسئولان نسبت به انعكاس اخبار ، اطلاعات و مطالب خود از طريق افراد و مراكز خبری مورد تأييد كه فهرست آنها از طرف اين اداره اطلاع رسانی شده و در اختيار فرمانداری قرار گرفته است ، اقدام نمايند.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اسلامشهر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه كارگروه قيس ابن مسهر به منظور جلوگيری از وقوع جرايم در فضای مجازی در سطح شهرستان تشكيل شده است ،از تأکیدات ، پیگیریها ، همراهی و مساعدت های ویژه فرماندار ، دادستان و فرمانده نيروی انتظامی شهرستان تشكر و قدر داني می شود.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر