کد خبر: 833778
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
در پنجمین جشنواره تلاوتهای مجلسی :
حمید رحیمی قاری و مربی ممتاز قرآن کریم ازشهرستان اسلامشهر ، در پنجمین جشنواره تلاوتهای مجلسی ، دپیلم افتخار کسب کرد.
محمدرضا عباسی

حمید رحیمی از اساتید و قاریان ممتازشهرستان اسلامشهر، در پنجمین دوره جشنواره تلاوتهای مجلسی قرآن، که دَرحسینیه صاحب الزمان (عج) شهر تهران ، برگزار شد، رتبه سوم این دوره از رقابتهای قرآنی را بدست آورد.

حمید رحیمی دراین جشنواره که باحضور قاریان ممتازوبین المللی قرآن کریم ازسراسرکشوربرگزارشد، با تلاوت زیبا وصوت دلنشین خود،آیاتی ازکتاب الهی را قرائت نمود،موفق شد باجلب نظرهئیت داوران وحاضرین درمجلس بعنوان نفر سوم ،دیپلم افتخار این دوره ازرقابتها کسب کند .

این قاری ممتازاسلامشهری که ازاساتیدومربیان برجسته قرآن درشهرستان اسلامشهراست،بالغ بر 23 سال درآستان مقدس امامزاده عقیل(ع)، درجهت ترویج وتبلیغ فرهنگ قرآن وآموزش تلاوت کتاب وحی الهی به تربیت و پرورش جوانان علاقمندان به قرآن فعالیت می نماید .

رحیمی علاوه بر راه اندازی دارالقرآن دادگستری استان تهران و تربیت قاریان متعددی در سطح بین المللی و ممتاز ،در رقابتهای مختلف قرآنی نیزعناوین و مقامهای مختلفی را نیز بدست آورده و در نخسیتین دوره جشنواره تلاوتهای مجلسی با کسب رتبه اول بعنوان قاری برتر شناخته ومعرفی شد.

در جشنواره تلاوتهای مجلسی که در راستای ترویج علوم قرآنی از سوی امور قرآنی سازمان بسیج مستضعفان وبامشارکت وهمکاری اقشارمختلف مردم درسطح شهر تهران برگزار می شود،قاریان وحافظان قرآن ممتاز وبرجسته ازسراسر کشورحضوریافته وبایکدیگر به رقابت می پردازند، که با رای و نظر داوران و اقشار مختلف مردم حاضر درمراسم ، نفرات برتر انتخاب و معرفی می شوند.

لازم به ذکر است که فینال فینالیستهای این جشنواره در تاریخ 29 بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار و نفرات برتر و ممتاز انتخاب خواهد شد .

مردم ولایتمدار واهالی اسلامشهر،شهرحافظان و قاریان قرآن کسب این موفقیت به برای جوان همشهری خود تبریک گفته وبرای کسب موفقیتهای بیشتر این عزیز خادم قرآن دعای خیر و سلامت آرزو می کند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها