کد خبر: 832465
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
متهم در جريان دو تيراندازي جداگانه با همدستي برادرش 6 نفر را به قتل رساند و 2 نفر را زخمي كرد...
حمام خون در مرخصي زندانمرد زنداني در شهرستان اراك بعد از گرفتن مرخصي از زندان براي انتقام‌جويي حمام خون به راه انداخت و با همدستي برادرش شش نفر از اعضاي دو خانواده را با شليك گلوله به قتل رساند و دو نفر را مجروح كرد. دو برادر در جريان تحقيقات پليس، بازداشت شدند.

ساعت 5 و 45 دقيقه صبح ديروز بود كه دو مرد مسلح به كلاشنيكف به خانه‌اي در خيابان طالقاني شهرستان اراك هجوم بردند و اعضاي خانواده را به رگبار بستند و به سرعت از محل گريختند. صداي شليك‌هاي پياپي ساكنان و همسايه‌هاي محل حادثه را به داخل خيابان كشاند و لحظاتي بعد تيمي از مأموران پليس در محل حادثه حاضر شدند. مأموران در قتلگاه با چهار جسد خونين روبه‌رو شدند كه مشخص شد يكي از مقتولان كه مأمور پليس است، همراه مادرش در دم به قتل رسيده‌اند و خواهر و برادر وي به شدت زخمي شده‌اند در حالي كه دو فرزند اين خانواده هم در بيمارستان جان باختند، مأموران تحقيقات خود را براي شناسايي عاملان اين حادثه مرگبار آغاز كردند. 

هنوز يك ساعت از قتل‌عام اعضاي اين خانواده نگذشته بود كه حادثه مرگبار ديگري در خانه‌اي حوالي خيابان سي متري فوتبال به مأموران گزارش شد. گزارش‌ها حكايت از آن داشت ساعت 6 و 46 دقيقه دو مرد مسلح به سلاح كلاشنيكف وارد اين خانه شده و اعضاي آن را به رگبار بسته‌اند. مأموران پليس وقتي پاي در محل حادثه گذاشتند با جسد خونين پدر و مادر اين خانواده كه با شليك گلوله كشته شده بودند و پيكر‌هاي خونين فرزند اين خانواده و يكي از همسايه‌ها كه به شدت زخمي شده بودند، روبه‌رو شدند. 

در حالي كه دو حادثه مرگبار اهالي محله را در شوك فرو برده بود، تحقيقات تخصصي مأموران نشان داد عاملان قتل عام اين دو خانواده يكي هستند كه به خاطر اختلافات و كينه قبلي دست به اين جنايت هولناك زده‌اند. مأموران خيلي زود به رد پاي مرد 26 ساله‌اي رسيدند كه با همدستي برادرش اين جنايت را رقم زده است. همچنين مشخص شد وي از متهمان سابقه‌دار است كه سال قبل به خاطر شركت در درگيري مرگباري به زندان مي‌افتد، اما چند روز قبل با وثيقه 200 ميليون تومان از زندان به مرخصي مي‌آيد و با برادرش اين جنايت هولناك را طراحي و اجرا مي‌كند. در چنين شرايطي مأموران ساعتي پس از حادثه مخفيگاه برادر قاتل را شناسايي و وي را دستگير كردند. 
كارآگاهان در جريان تجسس‌هاي خود شامگاه گذشته موفق شدند، عباس، عامل اصلي حادثه را بازداشت كنند.
دادستان عمومي و انقلاب اراك درباره اين حادثه گفت: متهم سال گذشته به اتهام شركت در نزاع مرگباري كه در جريان آن يك نفر به قتل رسيده بود، به اتهام ايراد صدمه بدني عمدي دستگير و روانه زندان مي‌شود. 

حسيني طاهري  ادامه داد: قاتل پس از يك سال، دوازدهم دي ماه امسال با قرار وثيقه 200 ميليون توماني از زندان آزاد شده بود. 
وي افزود: براساس نخستين اطلاعات و تحقيقات به‌دست آمده متهم پس از آزادي از سوي خانواده و بستگانش مورد سرزنش قرار مي‌گيرد و از طرف ديگر هم خانواده مقتول درگيري سال قبل به خانواده متهم فشار مي‌آوردند تا محل زندگي‌شان را از شهر اراك به مكاني ديگري منتقل كنند كه گويا باعث سكته پدر متهم نيز مي‌شود كه همه اين موارد باعث فشار روحي بر متهم مي‌شود به طوري كه اين نقشه مرگبار را طراحي و اجرا مي‌كند. 

دادستان عمومي و انقلاب اراك درباره چگونگي اجراي اين نقشه هولناك گفت: قاتل ساعت 4 صبح ديروز پس از درگيري با خانواده‌اش و شليك چند تير هوايي با يك اسلحه كلاشنيكف ابتدا به سراغ خانواده‌اي مي‌رود كه در ماجراي سال قبل به عنوان شاهد با پليس همكاري كرده و موجب دستگيري وي شده بودند، در آنجا با شليك گلوله چهار نفر را به قتل مي‌رساند و سپس به سراغ خانواده‌اي مي‌رود كه در جريان نزاع سال قبل يك نفر از آنها توسط فرد همراه او كشته شده بود و در آنجا نيز پدر و مادر آن خانواده را به قتل مي‌رساند و فرزند و يكي از همسايه‌ها را زخمي مي‌كند. وي در پايان گفت: برادر قاتل پس از حادثه دستگير شد اما مشاركت در قتل از سوي متهم در دست بررسي است.
‌فرمانده انتظامي استان مركزي گفت: اينكه گفته مي‌شود قاتل قاچاقچي مواد مخدر بوده درست نيست و اصلاً اين حادثه ربطي به مواد مخدر ندارد. 
سردار عزيزي گفت: عباس در قتل‌ها از سلاح كلاشنيكف و قمه استفاده كرده و كلت كمري هم همراه داشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار