کد خبر: 832423
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
مدير مسكن و ساختمان راه و شهرسازي گلستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه تامين مسكن خانوارهاي معلولين واجد شرايط و تحت پوشش سازمان بهزيستي در استان، گفت: زمين و واحدهاي مسكوني براي 94 خانوار مذكور در استان تامين شده و به اقدام و شروع عمليات اجرايي براي انجام ساير اقدامات از سوي دستگاهها و نهادهاي متولي نياز دارد.

محمود تيموري ادامه داد: زمين و واحد مسكوني تامين شده شامل تامين زمين براي 37 خانوار و تامين واحد مسكوني براي 57 خانوار مي باشد.

وي به تشريح اقدامات انجام شده براي تامين زمين اين اقشار پرداخت و افزود: براي 27 خانوار از 37 خانوار متعهد شده در تفاهم نامه، از اسفند ماه سال گذشته در شهرستان هاي گرگان، آق قلا، آزادشهر، كردكوي و راميان، اراضي به مساحت 3145مترمربع، تهيه و طي قراردادي به انجمن خيرين مسكن ساز استان تحويل و واگذار شده است.

تيموري با اشاره به اينكه راه و شهرسازي گلستان در راستاي وظايف قانوني و نوع دوستانه خود، تكاليف محوله در اين تفاهم نامه را در شهرستان هاي ياد شده تا اين مرحله به اجرا درآورده، اظهار داشت: در شهرستان علي آبادكتول براي تامين زمين 5 خانوار از مددجويان هم پيگيري هاي لازم شده و اداره كل براي خريد اراضي مورد نياز اين مساله در جلسات متعدد كميته راهبري استان هم اعلام آمادگي كرده اما تاكنون زميني كه داراي سند مالكيت و فاقد مشكل براي مددجويان باشد، يافت نشده و كميته مذكور نيز، موردي معرفي نكرده است.

اين مقام مسوول در گلستان با بيان اينكه تهيه زمين براي اين عزيزان در شهرستان علي آباد در دست پيگيري است، اضافه كرد: در شهرستان راميان و گاليكش، واگذاري زمين با معارضاتي روبرو بوده كه در دست پيگيري براي آزادسازي است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار