کد خبر: 832378
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
رئیس اداره ارشاد اسلامشهر خبرداد:
سید حسن حسینی گفت :مراسم ویژه تجلیل از چهره ها و هنرمندان شاخص کلیه رشته های فرهنگی هنری درشهرستان اسلامشهربرگزار خواهد شد.
بهاره عشقی صابر

 سید حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر از برگزاری مراسم ویژه تجلیل از پیشکسوتان و برگزیدگان رشته های فرهنگی هنری شهرستان خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از پتانسیل عمیق، وسیع و پرتوان فرهنگی و هنری در شهرستان خبرداد و افزود: اسلامشهر در رشته های مختلف فرهنگی ، هنری و قرآنی جزء شاخص ترین شهرستان های کشور است و چهره های ممتازی در سطح ملی و بین المللی در رشته های مختلف در این شهرستان وجود دارد .

حسینی خاطر نشان کرد:با برنامه ریزی های انجام شده در صدد بهره مندی هرچه بیشتر از توان  آنها در شهرستان بوده و اخیرا" حرکت هایی در زمینه جذب و استفاده هرچه بیشتر از آنها داشته ایم.

وی در ادامه گفت: جوانان و شخصیت های با استعداد فرهنگی و هنری شهرستان در شاخه های تجسمی ،موسیقی، فعالان عرصه نمایش، سینما، نویسندگان، شعرا، ادبا ، خطاطان و ... باید شناسایی و تجلیل شوند زیرا وقتی این افراد معرفی شوند جوانان علاقه مند آنها را الگوی خودقرار می دهند و این باعث می شود بعنوان الگوهای مثبت برای جوانان معرفی شوند که در نهایت منجر به پویایی و تحول مثبت در شهرستان خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: برای تمامی هنرمندان مراسم ویژه و باشکوهی که تاکنون در اسلامشهر نظیرش نبوده است برگزار خواهیم کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر درپایان گفت: در صدد هستیم که مراسم تجلیل  را همزمان با افتتاح نگارخانه هنر و نیز رونمایی از آثار برگزیده هنرمندان رشته های مختلف تجسمی شهرستان که به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهداء خواهد شد ، برگزار نمائیم .

 

 

 

 

                                        

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر