کد خبر: 832197
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
دشمنان هميشه قصد داشتند طوري نشان دهند كه آقاي هاشمي در جبهه ‌مخالف نظام اسلامي و رهبري هستند و سعي در قرار دادن ايشان در رياست فراكسيون جبهه مخالف داشتند، كه ايشان هيچ‌گاه اين اجازه را به آنها نداد.
آيت‌الله قرهي، توليت مدرسه علميه امام مهدي(عج) در گفت‌وگو با خبرگزاري رسا گفت: درگذشت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني، مجاهدي كه عمر شريف خود را در راه اعتلاي انقلاب و اهداف آن، به‌خصوص در زمان قبل از انقلاب و بعد، همراهي امام عظيم‌‌الشأن و همچنين امام‌المسلمين حضرت آيت‌الله خامنه‌اي گذاشتند، به همه دوستداران و خانواده محترم ايشان و در رأس همه به مقام معظم رهبري تسليت عرض مي‌كنيم. وي در ادامه بيان داشت: آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني 60 سال با انقلاب اسلامي همراه بود و يكي از مؤثرترين افراد اين نظام مقدس بود؛ ايشان هيچ‌گاه اجازه نداد، ضدانقلاب‌ها و دشمنان نظام مقدس اسلامي از خرده اختلافات، بهره‌برداري سياسي كنند و در اين راستا هميشه مشت محكمي به دهان كساني زد كه قصد ايجاد فاصله بين مقام معظم رهبري و ايشان را داشتند. همچنين ايشان بارها ‌گفتند كه ما با هم دوست ديرينه هستيم و «عشقم رهبري است».

آيت‌الله قرهي تأكيد كرد: دشمنان هميشه قصد داشتند طوري نشان دهند كه آقاي هاشمي در جبهه ‌مخالف نظام اسلامي و رهبري هستند و سعي در قرار دادن ايشان در رياست فراكسيون جبهه مخالف داشتند، كه ايشان هيچ‌گاه اين اجازه را به آنها نداد، چراكه از اهداف شوم آنها خبر داشت. وي در توصيه به مسئولان تأكيد كرد: كساني كه خرده اختلافاتي دارند بايد از ايشان ياد بگيرند كه اجازه ندهند دشمن از آنها براي رسيدن به اهداف شوم خود سوء‌استفاده كند و ارادت و محبت خود را به ولي امر مسلمين براي هر چه نااميدتر كردن دشمن اعلام كنند. آيت‌الله قرهي با اشاره به خصايص بارز آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني بيان داشت: ايشان تا آخرين لحظات عمر خود بسيار سختكوش بودند و لحظه‌اي دست از خدمت به ملت و نظام اسلامي برنداشت.

همه ما بايد اين نكات بسيار عالي رفتاري را از سكنات و اخلاقيات ايشان درس بگيريم. وي اظهار داشت: از ديگر نكات بارز اخلاقي ايشان اين بود كه علاقه داشت همگان را جذب انقلاب كند، حتي در زمان طاغوت مايل بود كه منافقين را جذب انقلاب كند و آنها را به راه درست و صراط مستقيم هدايت كند ولي بنا به فرمايش امام كه مي‌فرمود اينها هدايت‌پذير نيستند، ايشان پذيرفتند و متوجه شدند كه منافقين با نظام و انقلاب مخالف هستند و شايد فقط چند روزي، آن هم براي رسيدن به اهداف پليد خود مي‌خواهند به ظاهر، نظام اسلامي را بپذيرند. آيت‌الله قرهي در پايان خاطرنشان كرد: آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني انصافاً بسيار شخصيت دلسوز و با اخلاقي بود، حتي منتقدين هم بسيار به ايشان ارادت داشتند و از باب دلسوزي، صدق و دوستي انتقاد مي‌كرد. ايشان بسيار انسان هوشياري بوده و همواره مودت و محبت خود را نسبت به امام راحل، رهبري عظيم‌الشأن، انقلاب و نظام اسلامي اظهار مي‌كردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار