کد خبر: 831153
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
مدیر شرکت نفت اردبیل:
مدیر عامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت:‌ در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۹ میلیون لیتر نفت‌گاز برای مصرف در صنایع استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴ افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،سیدحجت مدنی در دیدار با فرماندار شهرستان سرعین اظهار داشت: در 9 ماهه امسال بیش  از 19 میلیون لیتر نفت‌گاز برای مصرف در صنایع استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 44 افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: این آمار نشان از رشد صنایع استان دارد که برای تامین نفت‌گاز مورد نیاز در صنایع استان مشکل و نارسایی وجود نداشته و تلاش می کنیم تا با هدف حمایت از صنعت استان سوخت مورد نیاز آنها را تامین کرده و در اختیار واحدهای صنعتی استان قرار دهیم.

مدنی در مورد نحوه تامین و توزیع سوخت منطقه اردبیل و شهرستان گفت: شرکت نفت استان در زمینه تامین سوخت مصارف خانگی نیز در سطح استان اقدامات خوبی انجام داده به طوری که در روزهای سرد و برفی گذشته نیز برای تامین سوخت مورد نیاز در مناطق دورافتاده و روستایی استان اقدامات مطلوب و قابل توجهی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل با اشاره به میزان مصرف بنزین در استان در سال 95 بیان کرد: در 9 ماهه امسال میزان مصرف بنزین 242 میلیون لیتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 1.2 درصد افزایش مصرف را در سطح استان شاهد بودیم.

وی افزود: در مجموع میزان مصرف فرآورده‌های نفتی استان اردبیل در 9 ماهه امسال 575 میلیون لیتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال 94 با 11.3 درصد کاهش مواجه بوده است که عمده علت این امر نیز افزایش تعداد مشترکان گاز در استان است.

مدیر عامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: در حوزه تامین مواد سوختی مورد نیاز در سطح استان با کمبود و مشکلی مواجه نیستیم و در این زمینه سوخت لازم تامین و ذخیره‌سازی شده است تا در مواقع لازم کمبود این منابع و فراورده‌ها زمینه‌ساز افزایش دغدغه و نگرانی مردم منطقه نشود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر