کد خبر: 831149
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
معاون کمیته امداد اردبیل:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: جوانان نیازمند اردبیلی ۷ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،علیرضا حسین‌نژاد در جلسه بررسی وضعیت جوانان مددجوی کمیته‌ امداد استان اردبیل اظهار داشت: در مدت 10 ماهه امسال بیش از 7 میلیارد و 110 میلیون ریال در قالب کمک هزینه تامین جهیزیه و هدیه ازدواج به جوانان تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل پرداخت شده است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت خیران در امر کمک‌رسانی به مددجویان کمیته امداد استان اردبیل شایسته تقدیر و قدردانی است و انتظار داریم که خیران با مساعدت‌های خود به امر ازدواج جوانان تحت پوشش کمیته امداد کمک کنند تا آنان بی‌دغدغه و با آرامش خاطر زندگی کنند، چراکه در غیر این صورت با مشکلاتی مواجه خواهند شد که زندگی را برای آنان سخت خواهد ساخت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: یکی از مهمترین اهداف کمیته‌ امداد استان اردبیل، اعطای کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت بوده که به طور حتم با کمک خیران می‌توانیم بخش اعظمی از مشکلات جوانان نیازمند را رفع کرده و زمینه‌های ازدواج آنان را فراهم کنیم.

حسین نژاد با اشاره به اینکه کمک به ازدواج مجدد بانوان تحت پوشش نیز از دیگر برنامه‌های مهم کمیته امداد محسوب می‌شود، تصریح کرد: 37 نفر از بانوان تحت حمایت نیز با دریافت 824 میلیون ریال کمک هزینه تامین جهیزیه، زندگی مشترک خود را آغاز کردند و پس از ازدواج نیز از برخی مزایای کمیته امداد بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: امسال 3 هزار و 566 نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند از تسهیلات کارگشایی این نهاد بهره‌مند شدند و برای رفع مشکلات خانواده‌های بی‌بضاعت بیش از 45 میلیارد و 170 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی پرداخت شده است تا آنان بتوانند بخشی از مشکلات خود را رفع کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر