کد خبر: 829657
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
مدیر امور آبفای شهرستان رباط کریم:
رضا عنایتی گفت:با حضورعوامل نیروی انتظامی تعداد سه رشته انشعاب غیرمجاز با قطر بالای 1 اینچ در شهرستان رباط کریم کشف و جمع آوری شد .
محمدرضا عباسی

به گزارش جوان آنلاین رضا عنایتی امانی مدیر امورآبفای شهرستان رباط کریم در گفتگویی با خبرنگاران ، اظهارکرد: در راستای ساماندهی خطوط و شبکه های آبرسانی و همچنین خطوط انتقال آب استحصالی از چاههای اطراف شهرستان به مخازن  ، سه رشته انشعاب غیرمجاز در اقطار 5/1 و 2 اینچ در رباط کریم شناسائی و جمع آوری گردید .

 عنایتی امانی افزود: اغلب این انشعابات برای مصارف کشاورزی و صنعتی و از خطوط انتقال آب از چاههای منطقه شترخوار و نوده به رباط کریم ، بصورت غیرمجاز نصب و مورد بهره برداری قرار می گرفت.

 وی بیان کرد: در خصوص شناسائی و جمع آوری این انشعابات مقدمات لازم با مقامات قضائی و انتظامی شهرستان انجام شده که علاوه بر شناسائی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز ، مالکان املاک ( صنعتی و کشاورزی ) دارای انشعاب غیرمجاز جهت ارائه تعهدات لازم مبنی بر عدم استفاده مجدد از این انشعابات و همچنین پرداخت خسارت و هزینه های وارده بر شبکه به حوزه قضائی شهرستان معرفی می گردند .

مدیر امور آبفای رباط کریم تاکید کرد : با شناسائی و جمع آوری این سه مورد انشعاب غیر مجاز از پرت آب به میزان 7 لیتر برثانیه جلوگیری گردید و انتظار می رود با ادامه روند فعلی و شناسائی و خارج سازی سایر انشعابات که به صورت غیرمجاز مبادرت به برداشت آب از خطوط و شبکه های انتقال آب با اقطار بالا می نمایند  حداقل از هدر روی آب آشامیدنی به میزان بیش از 35 لیتر بر ثانیه در رباط کریم جلوگیری گردد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر