کد خبر: 829224
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
رئیس اتاق بازرگانی استان:
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با اشاره به ظرفیت تولید محصولات متنوع کشاورزی در این استان، گفت: برای ایجاد صنایع فرآوری از این تولیدات در استان، باید هدفگذاری کلان انجام شود.
 علی اصغر جمعه ای  در نشست ارتباط بی‌واسطه چرخه توزیع و تولید در اتاق بازرگانی سمنان، گفت: باید به ظرفیت سرمایه‌گذاری برای ایجاد صنایع فرآوری در استان توجه ویژه‌تری شود.
وی افزود: شناخت واحدهای تولیدی از محصولات نهایی و ایجاد شبکه فروش در ادامه چرخه تولید یک ضرورت است.
جمعه ای، ارتباط فزاینده داخلی بین واحدهای تولیدی را تاثیرگذار دانست و گفت: شناخت شرکت های تولیدی از محصولات نهایی و ایجاد شبکه فروش، تحولی در فرآیند تجارت داخلی خواهد بود .
رئیس اتاق بازرگانی سمنان، ظرفیت های تولید داخلی استان سمنان را متنوع ارزیابی کرد و گفت : تولید کنندگان باید با استفاده از شبکه های مجازی، محصولات خود را در شبکه های تجارت داخلی و بین المللی به اشتراک بگذارند .
وی گفت: در استان صنایع گوناگونی وجود دارد که محصول اولیه شرکت خود را از خارج استان تامین می کنند، با هماهنگی های اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی سمنان، موارد کاری مرتبط با هر حوزه کاری، شناسی و شرکت های متوازن و همسو در محل اتاق سمنان نشست های تجاری برگزار می‌کنند.
رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه فرصت‌های بخش کشاورزی استان سمنان ظرفیت قابل توجهی برای توسعه و ایجاد صنایع فرآوری دارد، ادامه داد: تولید روزانه بیش از 50 تن تخم مرغ در استان سمنان یکی از این فرصت‌هاست که باید واحدهای تامین کننده مواد غذایی از آن بهره کافی ببرند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، نیز در این نشست توانمندی صنعت مرغداری در استان را بسیار مطلوب عنوان و خاطرنشان کرد: تولید سالانه بیش از 15 هزارتن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان سمنان، نشاندهنده حجم تولید و توانایی این واحدها در هدفگذاری‌های بالاتر است.
سیدحسن میرعماد، با استقبال از سرمایه گذاری در واحدهای فرآوری تخم مرغ در استان سمنان، گفت: ایجاد شرکت های فرآوری صنعت تخم مرغ با فناوری‌های نوین، توان صادرات این محصول را افزایش می‌دهد.
22 واحد مرغ تخمگذار در استان سمنان وجود دارد که بیش از 50 درصد از تولیدات آنها به خارج از استان ارسال می شود.
بیشترین واحدهای مرغداری استان سمنان در سه شهرستان آرادان، سرخه و سمنان مستقر است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر