کد خبر: 828093
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
به همت مدیریت شهری اسلامشهر انجام شد:
آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشکار اسلامشهری در رقابتهای جهانی برگزار شد .
محمدرضا عباسی

به گزارش  جوان آنلاین ، آیین تجلیل از 6 ورزشکار  قهرمان اسلامشهری که در رقابتهای جهانی   صاحب عناوین و رتبه های برتر شده و مدال های رنگین را کسب کرده اند ، در محل دفتر فرماندر شهرستان اسلامشهر برگزار شد .

در این مراسم  که به همت فرماندارو مدیریت  شهری و شورای ورزش شهرستان انجام شد، امیراله حقیقی  فرماندار اسلامشهرطی سخنانی،اظهار کرد:مایه افتخار ومباهات ما مسئولان و اهالی شهرستان اسلامشهر است که تعدادی از جوانان این منطقه به نمایندگی از ورزشکاران کشورمان در،عرصه رقابتهای  مختلف ورزشی حضور یافته اند .

 حقیقی افزود:این ورزشکاران  با غلبه بر حریفان خود و کسب موفقیت ، علاوه بر کسب رتبه های برتر و مدال های رنگین ، بعنوان  سفیران کشورمان  برای معرفی  تمدن  وفرهنگ غنی ایرانی اسلامی ، پرچم مقدس جمهوری اسلامی را  به اهتزاز در آورند.

وی بیان کرد: برای این جوانان ورزشکارهرچقدرهم  اگر کاری انجام شود ،نمی تواند زحمت و تلاشهای این عزیزان برای کسب این افتخارات را  جبران نماید. 

 کریم نایبی رویس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این مراسم، اظهار کرد: زبان قاصراست ، از تلاشها ی ورزشکاران اسلامشهری که با کمترین امکانات  و علی رغم تمام محرومیتها، توانستند این چنین  رتبه هایی در سطح جهان برای هموطنان ایرانی و شهروندان اسلامشهری کسب نمایند، قدر دانی نماید .

نایبی  افزود:ما  علاقمندیم تا  در جهت حمایت از ورزشکاران و قهرمان  اسلامشهری اقدامااتی را انجام دهیم ، با توجه به اینکه در بعضی ازامورساز وکار قانونی نداریم ،بدنبال این هستیم که با کمک خیرین  در امر ورزش  یک مجموعه حمایتی در جهت حمایت از هئیتهای ورزشی این شهر، ایجاد کنیم .   

وی افزود:اگر تاکنون کوتاهی و قصوری در جهت  حمایت از ورزشکاران شده ، به علت موانع قانونی و معضورات و درحد بضاعت مدیریت شهری بوده که ،امیدوریم در آینده نزدیک اقدامات مناسبی بتوانیم انجام دهیم .

 در این مراسم که با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیئتهای ورزشی، شهردار و رئیس شورای شهر و رئیس کمیسیون اجتماعی ، ورزش و جوانان  شورای شهرو جمعی از خیرین و حامیان  ورزش و خبرنگاران  برگزار شد ، از استاد مصطفی سالاریان سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران ،سجاد گنج زاده وعلی فداکار قهرمانان  کشتی جهان،محمد مهدی گرشاسبی قهرمان جهانی در رشته ووشو ، نگین باقری نایب قهرمان کاراته جهان  و حمیده برخور دارنده مقام سوم  جهان در رشته ووشو بانوان   ، با اهدای هدایاای ارزنده ای  مورد تجلیل قرار گرفتند .

 انتهای پیام/

  

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر