کد خبر: 827962
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
شبکه دامپزشکی شهرستان لردگان خبر داد
با متخلفینی که به راحتی با سلامت مردم بازی می کنند برخورد قاطع و قانونی می شود
هوشیار طهماسبی

به گزارش روابط عمومي اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، دکتر ارژنگ صفیان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لردگان اظهار داشت: طي بازید اکیپ های نظارت و بارزسی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، یکی از قصاب های شهر آلونی اقدام به کشتار غیر مجاز دام در خارج از کشتارگاه و نگهداري غير بهداشتي گوشت (خارج از يخچال) نمود که با معرفی آن به مراجع قضايي به يكسال حبس محكوم شد.
دكتر صفيان افزود: بازرسان بهداشتی گوشت در کشتارگاه ها به طور مستمر از لاشه های کشتاری بازرسی می نمایند و افرادی که به کشتارگاه مراجعه نمی کنند را کاملا" می شناسند پس بازرسان بهداشتی فراورده های خام دامی با مراجعه به قصابی های متخلف، ان ها را به مراجع قضایی معرفی می نمایند.

وی در ادامه اذعان داشت: همچنین نگهداری، حمل بهداشتی و عرضه فراورده های خام دامی فرآورده های خام دامی از وظایفی است که باید مراکز عرضه گوشت قرمز به آن توجه داشته باشند .

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی ، متخلفان بدون هیچ اغماضی     به مراجع قضایی معرفی می شوند

دكتر صفيان از همه مصرف کنندگان فرآورده های خام دامی در خواست، فرآورده های مورد نیاز خود را از مراکز معتبری که فرآورده های آنها دارای برچسب تاریخ تولید و تاریخ انقضا می باشد، تهیه نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر