کد خبر: 827718
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
توافق در حلب به صورت يکجانبه در حال اجراست با وجود خروج سه گروه از تروريست ها و خانواده هاي آنها از شرق حلب، تاکنون هيچ اتوبوسي براي خارج کردن زخمي ها و بيماران فوعه و کفريا وارد اين دو شهرک نشده است. وزارت دفاع روسيه تصاوير هوايي از خروج مسلحين از حلب منتشر کرده است.



توافق آتش بس و خروج تروريست ها از محله هاي بخش شرقي حلب پس از مذاکرات فراوان و با گنجاندن بندي درباره خروج متقابل شهروندان محاصره شده دو شهرک فوعه و کفريا از محاصره تروريست ها از صبح پنجشنبه اجرايي شد.
تاکنون سه گروه از تروريست ها و خانواده هاي آنها با ده ها اتوبوس و آمبولانس از محله هاي شرقي حلب خارج شده اند.
وزارت دفاع روسیه روز جمعه در بیانیه‌ای ضمن اعلام تداوم روند خروج عناصر مسلح از شهر «حلب»، گفت: 6 هزار و 500 نفر از جمله 3 هزار فرد مسلح طی 42 ساعت گذشته از حلب خارج شده‌اند.
اين در حالي است که هنوز حتي يک اتوبوس نيز براي خارج کردن شهروندان محاصره شده دو شهرک فوعه و کفريا وارد اين دو شهرک نشده است.
شهروندان شهرک هاي فوعه و کفريا که بار ديگر روز پنجشنبه به نجات از چنگال تروريست هاي تکفيري اميدوار شده بودند، کم کم درحال از دست دادن اميد خود به خروج از جهنم ساخته شده تروريست ها هستند.
آن ها بيم آن دارند که گروه هاي مختلف تروريست ها تا آخرين نفر از حلب خارج شوند بدون آنکه حتي به يک بيمار اجازه خروج از فوعه و کفريا داده شود.
با وجود اينکه فهرست بيماران و خانواده هاي آن ها براي خروج از فوعه و کفريا نوشته و به همه آن ها وعده خروج از محاصره داده شده اما تاکنون هيچ اتوبوسي براي انتقال آن ها وارد اين دو شهرک نشده است.
بر اساس برخي اخبار در اين دو شهرک، گروه تروريستي احرار الشام با جلوگيري از ورود اتوبوس ها، در مسير اجراي کامل توافق سنگ اندازي مي کند.
ساكنان فوعه و كفريا نزديک دوسال است به خاطر ميهن پرستي در محاصره قرار گرفته اند، اکنون در محاصره بميرند و تروريست هايي که دستشان به خون هزاران بيگناه آلوده است با احترام کامل از محاصره خارج شوند.
دو شهرک فوعه و کفريا در 10 کيلومتري شمال ادلب از 28 مارس 2015 (فروردين 94) و پس از سقوط شهر ادلب واقع در شمال غربي کشور سوريه (هم مرز با ترکيه) به محاصره کامل تروريست ها در آمده و از آن زمان به صورت روزانه هدف حمله خمپاره اي تروريست ها قرار مي گيرند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار