کد خبر: 823491
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: در هفته بسیج امسال 240 ویژه‌نامه هفته بسیج در سطح شهرستان لامرد برگزار می‌شود.
عزیزالله قهرمانی

به گزارش جوان آنلاین از لامرد، سرهنگ عبدالله آزاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که در گلزار معطر انقلاب اسلامی روییده و رشد کرده و به بار نشسته است و روزبه‌روز تنومندتر و ریشه‌دارتر می‌شود.

وی افزود: عمر کوتاه و پربار بسیج همواره با اخلاق نیکویی مانند ایثار و فداکاری و شجاعت و شهادت‌طلبی و استکبارستیزی عجین بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: دلاورمردان بسیجی در تمام سطوح مختلف بسیج مصمم هستند ضمن دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های اصیل آن پرچم‌دار تشکیل تمدن نوین اسلامی با هدایت فرماندهی معظم کل قوا باشند.

آزاد بابیان اینکه بسیج نهادی است وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است تصریح کرد: هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج انقلابی خدمتگزار در سطح شهرستان لامرد 240 برنامه اثرگذار با محوریت پایگاه‌های مقاومت و با هدف تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت روحیه انقلابی، خدمتگزاری و اقتدار ملی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد از برگزاری سومین یادواره شهدای شهرستان لامرد نیز خبر داد و بیان داشت: سومین یادواره 250 شهید شهرستان لامرد در روستای چهارطاق بخش علامرودشت به مدت دو شب و با حضور سخنرانان کشوری ازجمله سردار باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودان شهدا سپاه برگزار می‌شود.

آزاد گفت: همزمان با برگزاری این یادواره بزرگ، نمایشگاه ادوات نیروی دریایی نیز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال برنامه‌های هفته بسیج فراگیر است و در هر روستا حداقل یک برنامه اجرا می‌شود و خود مردم متصدی برنامه‌ها هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در لامرد نیز خبر داد و تصریح کرد: این یادواره با محوریت برگزاری یادواره شهید محمدعالم نجفی از مدافعان حرم تیپ فاطمیون که از شهرستان لامرد اعزام شده بود توسط برادران شیعه افغانی برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر