کد خبر: 823249
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام خبر داد:
محمود علي پور مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام اظهار كرد: به منظور به تصوير كشيدن حضور اقشار مختلف مختلف مردم و نشان دادن همبستگي و اتحاد مسلمانان در همايش عظيم پياده روي اربعين در مرز مهران جشنواره عكس با عنوان"مهران و اربعين" در استان برگزار خواهد شد.


علي پور بيان كرد:شركت كنندگان درجشنواره ميتوانندآثارخودرا به نشاني الكترونيكيb.honar88@gmail.comو يا به آدرس دبيرخانه جشنواره استاني واقع در ايلام ،خيابان پيروزي-مجتمع فرهنگي و هنري ارشاد اسلامي شهرستان ايلام طبقه دوم-سازمان بسيج هنرمندان استان ايلام ارسال نمايند.

مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام با بيان اينكه شركت در جشنواره بر عموم مردم آزاد خواهد بود عنوان كرد: ارسال آثار توسط هنرمندان به منزله اعلام مالكيت معنوي آثار بوده و در صورت اثبات خلاف اين امر در هر مرحله از جشنواره ، عواقب حقوقي و جزايي آن بر عهده شركت كننده خواهد بود.

اين مسئول ابراز كرد: هر شركت كننده مجاز به ارسال حداكثر 3 اثر با كيفيت 1500 پيكسل و با فرمتJPGو با حجم حداكثر2mbاست و برگزاركنندگان جشنواره حق استفاده از آثار پذيرفته شده را براي كاتالوگ، پوستر،نمايشگاه و... را خواهند داشت.

علي پور مهلت ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره را دهم آذرماه برشمرد و تصريح كرد: از برگزيدگان جشنواره با اهداء لوح تقدير و هديده نقدي طي آئيني تجليل خواهد شد.

اين مسئول ابراز داشت: تعداد 30 اثر برتر جشنواره نيز علاوه بر اهداء لوح تقدير به صاحبان آثار به بخش نمايشگاهي راه خواهند يافت.

گفتني است طبق فرخوان جشنواره عكس مهران و اربعين هداياي نفر اول تا سوم به ترتيب 5.000.000ريال،3.000.000 ريال و 2.000.000 ريال خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر