کد خبر: 819423
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
حجت الاسلام علیرضا پناهیان در جمع اساتید علوم پزشکی نهاد رهبری تشریح کرد:
حجت الاسلام پناهیان واعظ و خطیب بااشاره به تاکیدات رهبری بر تولید ثروت در جامعه عنوان کرد: دانشجویی که بخواهد برای جامعه مفید باشد باید به گونه ای زندگی کند که هم برای خود و هم جامعه مفید باشد.
به گزارش خبرنگار نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،حجت الاسلام پناهیان در مراسم افتتاحیه این هم اندیشی طی سخنانی گفت: سلامتی روح و روان مردم جامعه ازبرکات مفید بودن جمع دانشگاهی و علمی حاصل میشود.

وی درباره اینکه چه کنیم دانشگاه برای ما مفید باشد،توضیح داد: ابتدا باید به دنبال کسب علم نافع در دانشگاه باشیم مسوولان باید فکر کنند که چگونه این علم دردانشگاه نهادینه شود.
وی در ادامه تاکید کرد:امروز ما متاسفانه ایمان داریم اما عادات اخلاقی و سبک زندگی غلطی داریم و این ولنگاری دراوقات و زندگی ما از نظام تشویق و تنبیه نمره ای درمدرسه کسب شده است.

پناهیان بااشاره به تاکید رهبری برتولید ثروت درجامعه گفت:دانشجویی که بخواهد برای جامعه مفید باشد خودباید به گونه ای زندگی کند که وقتش هدر نرود و سبک زندگی اش صحیح باشد.
پناهیان با بیان اینکه ریشه های فرهنگی کارهای پژوهشی و علمی باید درجامعه تصحیح شود توضیح داد:معضلات امروز همه ریشه فرهنگی دارد چرا که مامفید زندگی کردن راتمرین نکرده ایم.
وی بااشاره اینکه دانشجو نباید حب مقان داشته باشد،یاداور شد:اگر کسی حب مقام داشته باشد نمیتواند خدمت کند باید اینگونه دانشجویان راتربیت کنیم.

پناهیان باتاکید براینکه متاسفانه سالی یک بارهم محاسبه اعمال و نفس نمیکنیم،افزود:تازمانیکه این مسایل فرهنگ سازی نشود نمیتوانیم به نتیجه مورد نظر برسیم.باید خط قرمزهارارعایت کنیم و کاری کنیم دانشجو اول برای خود مفید بوده و سپس برای جامعه کار مشارکتی سازماتی را یاد بگیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار