کد خبر: 817325
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر سه مبنای قرآن، عترت و پشتیبانی ملت همیشه در صحنه استوار است، گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان الگوی مقاومت در مقابله با مستکبران جهان مطرح است.
محسن زاهد احمدی
سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سومین روز کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی که امروز ۲۶ مهر با محوریت اجلاسیه بزرگداشت شهدای فرهنگی و دانش آموز استان برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر سه مبنای قرآن، عترت و پشتیبانی ملت همیشه در صحنه استوار است، افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان الگوی مقاومت در مقابله با مستکبران جهان مطرح است.

 وی با اشاره به تفاوت دوران قبل از انقلاب با دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: حضور و نقش ولی فقیه در اداره امت اسلامی و احیای ارزش های دین خدا، مهم ترین وجه این تفاوت به شمار می رود.

 سردار فضلی، قانون اساسی را وجه دیگر این تفاوت برشمرد و افزود: امروز هر مصوبه ای که در مجلس به تأیید می رسد باید از نظر شورای نگهبان که مجموعه ای از فقها و علما هستند عبور کند و بر آن مصوبه صحه گذاشته شود تا زمینه اجرایی پیدا کند.

 جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین  با اشاره به اینکه دشمن ستیزی از ویژگی‌های بارز مردم ایران است، متذکر شد: این ملت در مکتب امام حسین علیه السلام  پرورش یافته و آزادی را از ایشان آموخته‌اند، به همین دلیل است که تحمل ظلم و جور را ندارند و هر کسی علیه ایشان توطئه کند، تمام داشته‌هایش را نابود می کنند.

 وی دشمن ستیزی ملت ایران در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و پس از آن و در مقابله با آمریکا، اسرائیل و در حال حاضر عربستان را ستودنی خواند و افزود: ملت ایران در عرصه دشمن ستیزی و مقابله با استکبار نمره 20 را از آن خود کرده است.

 سردار فضلی، مقاومت مردم در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی را ارزشی خواند و گفت: مردم دین‌باور ما در جبهه‌های حق علیه باطل و در مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب و  منافقین، با مردانگی و جوانمردی، پیروزی را به ارمغان آورده اند.

 بر اساس این گزارش؛ در این کنگره با حضور سردار فضلی، «بهزاد وحدانی » قهرمان مسابقات المپیک جهانی هنرهای رزمی کوراش، مدال خود را به خانواده شهید «فیروز حمیدی زاده» از شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار