کد خبر: 817283
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
از اول تا 15محرم سال جاری:
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اعلام این خبرگفت: جمع وجوه نذورات نقدی و حاصل از فروش احشام این حسینیه از اول تا پانزدهم محرم سال جاری 3 میلیارد و930میلیون تومان بوده است.

محمد جواد غم پرور با اشاره به اينكه درسالهای اخیرو در راستای فرهنگ سازی مبنی برخودداری از ذبح احشام نذری در مسیر دسته حسينيه اعظم ،مردم نسبت  به اهداي وجه نقدي قرباني‌هاي نذري خود، اقدام مي‌كنند، افزود: در 15 روز گذشته از محرم سال جاري وجوه نقدي 2هزارو333 گوسفند، به حسینيه اعظم اهدا شده است.

وی تعداد گوسفندان زنده اهدا شده توسط مردم به حسینیه اعظم زنجان را5هزارو 227  راس اعلام و خاطرنشان  كرد:2هزارو 165 راس دام اعم از گاو و گوسفند هم در مسير حركت دسته عزاداري روز هشتم ذبح شده است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: مجموع احشام نذورات اهدايي به حسينيه اعظم طي اين مدت9هزارو 725 راس بوده است.

وی ضمن تشریح محل هزینه کرد نذورات مردمی  افزود: امور عمرانی، فرهنگی، خرید تجهیزات مورد نیاز و هزینه های نگهداری از جمله مهمترین موارد هزینه کرد بشمار می آید.

محمد جواد غم پرور جمع وجوه حاصل از نذورات نقدی و احشام اهدایی مردم به  حسینیه اعظم زنجان را  3میلیارد و 930 میلیون تومان اعلام کرد#

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خادم حسینیه اعظم زنجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
0
0
دوست عزیز.حسینیه دارای 1)دارالشفا برای ویزیت بیماران نیازمند با پایین ترین قیمت برای عموم افراد میباشد 2)باغ حسینیه جهت تولید نهال های سیب و پرورش گوسفندان چند قلوزایی در خدمت همشهریان و هم وطنان میباشد 3) با عنایت به نذورات جمع اوری شده در سال های اخیر پروژه مجتمع تجاری اداری تفریحی در گلشهر در مرحله نقشه کشی و انجام زیر شاخت برای ارائه خدمت به مردم شرق زنجان و محلات گلشهر و کاظمیه و پونک و... میباشد 4) با 3 الی 4 میلیارد توانسته ایم مسجد را به بزرگترین مسجد حسینی شماغرب و کشور و جهان برسانیم و با این پول نمیتوان زمین یا کارخانه و یا دستگاه تولیدی خریداری نمود 5)با عنایات امام حسین و اهل بیت و حضرت رضا در اینده پروژه مهمانسرای بزرگ حسینیه اعظم زنجان را در مشهد الرضا اجرا خواهیم کرد به شرطی که امام جمعه و مسئولین استانی هر 2 شهر زنجان و مشهد کمک کنند
6) تبرک گوشت حسینیه هر سال به نقاط مختلف زنجان بعنوان تبرک پخش میشود و اسناد ان موجود است.
7)بانک قرض الحسنه سید الشهدا حسینیه اعظم زنجان اماده ارائه خدمات قرض الحسنه با کمترین بهره به همشهریان میباشد
8) حسینیه یک مجتمع فرهنگی است نه اقتصادی .وظیفه ای برای همشریان ندارد تا انها را استخدام یا کاریابی نماید.هدف حسینیه فرهنگ درست عزاداری است.خادمین حسینیه هیچکدامشان برای اقتصاد حسینیه همکاری نمیکنند و مشکل بیکاری و مدیریتی جامعه بر عهده حسینیه حل شدنی نیست و مسئولین استانی و کشوری باید پاسخ گو باشند


بیاییم طوری فکر کنیم و طوری عمل کنیم که کشور ما از لحاظ اقتصادی و ... آباد شود حسینیه های ما یک مکان فرهنگی مذهبی باشد. با 3 یا 4 میلیارد نمیتوانیم زمینی برای کارخانه بخریم نمیتوانیم دستگاهی برای تولید بخریم نمیتوانیم صنعتی را احیا کنیم که هم کار کند و هم تضمین اینده را بدهد.یک دست صدا ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر