کد خبر: 770200
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
با حضور رییس مرکز مدیریت شبکه کشور:
به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و جمعی از مسوولین دانشگاه و شهرستان، پایگاه سلامت صابر در کاشان به بهره برداری رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در مراسم افتتاح این مرکز که با حضور دکتر ناصر کلانتری در روز یکشنبه مورخ 18/11/94 صورت گرفت، گفت: پایگاه سلامت جامعه صابر با مشارکت 100 درصدی خیر سلامت خانواده زنده یاد حاج احمد صابر احداث شده است.
دکتر محمد حسین اعرابی، با اشاره به اینکه زیربنای این پایگاه 280 متر مربع است، تصریح کرد: برای افتتاح این مرکز تاکنون 7 میلیارد و پانصد میلیون ریال جهت احداث ساختمان هزینه شده است.
وی، با بیان اینکه عملیات عمرانی پایگاه سلامت صابر از سال 92 آغاز شده است، افزود: این پایگاه در دو طبقه افتتاح شد که همچنین برای تجهیز آن حدود یک میلیارد ریال توسط دانشگاه هزینه شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ارتقای سطح سلامت کشور را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست و خیرین سلامت نقش بسزایی در همراهی مسوولین برای توسعه این خدمات دشته اند.
گفتنی است در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور و باتوجه به وسیع تر شدن فعالیت در حوزه سلامت پایگاه های بهداشتی به پایگاه سلامت جامعه و مراکز بهداشتی درمانی به مراکز سلامت جامعه تغییر نام یافته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار