کد خبر: 751579
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
شهردار کرمانشاه:
شهردار کرمانشاه از تدوین برنامه پنج ساله توسعه شهر کرمانشاه برای اولین بار در تاریخ کرمانشاه خبر داد.
شکری نیا

 شهردار کرمانشاه از تدوین برنامه پنج ساله توسعه شهر کرمانشاه برای اولین بار در تاریخ کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه، دکتر عبدالرضا شعبانی با بیان اینکه همه مشکلات و اوضاع کنونی شهر کرمانشاه ناشی از نبود برنامه مدون است، افزود: اگر در گذشته برنامه جامعی برای توسعه کرمانشاه داشتیم، اکنون شهر درگیر این مشکلات نبود.

شهردار کرمانشاه اظهار کرد: این برنامه اکنون در دست تدوین است و به محض نهایی شدن استارت کار در بخش‌های مختلف زده خواهد شد و این برنامه نیازی به تصویب در شورای شهر ندارد.

در برنامه پنج ساله همه ظرفیت‌های کرمانشاه دیده می‌شود

شعبانی با اشاره به اینکه در این برنامه همه بخش‌های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... دیده شده، تصریح کرد: در قالب این برنامه نقشه راه برای همه معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق شهرداری مشخص شده است.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: همه امکانات بالقوه و بالفعل شهر را برای اجرای این برنامه پنج ساله به کار می‌گیریم.

وی افزود: برای تدوین این برنامه پنج ساله از مشاوران تخصصی استفاده می‌شود. همچنین از شهرهای موفق دیگر کشور در اداره امور شهری نیز الگو خواهیم گرفت.

شهردار کرمانشاه در خصوص منابع اجرای این برنامه نیز یادآور شد:برای اجرای برنامه پنج ساله توسعه کرمانشاه منابع متعددی از جمله درآمدهای شهرداری (عوارض، مالیات، صدور پروانه‌ها و ...) و کمک گرفتن از منابع دولتی در نظر گرفته شده است.

به گفته شهردار کرمانشاه، این برنامه در راستای برنامه‌های پنج ساله توسعه‌ای کشور است که ششمین برنامه آن نیز در دست تدوین می‌باشد و امید است با اجرای آن شاهد تحول در کرمانشاه و حل بسیاری از معضلات شهری باشیم.

اخراج کارگران در شهرداری کذب است

شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود اخراج 70 کارگر شهرداری را کذب خواند و عنوان کرد: امکان ندارد افرادی که قرارداد استخدام قانونی با شهرداری داشته اند، اخراج شده باشند.

شهردار کرمانشاه معتقد است، اگر کسی هم رفته، به صورت غیرقانونی و با رابطه خود را به شهرداری نزدیک کرده و اکنون دیگر راه ماندن نداشته است.

شعبانی در خصوص گزینش معاونین و مدیران شهرداری نیز گفت: از همه افراد توانمند برای پست های مدیریتی شهرداری استفاده می‌کنیم، بومی و غیربومی برای من تفاوتی ندارد و شاخص توانمندی افراد است.

وی افزود: قطعا قصد تغییر و تحول در شهرداری را دارم، اما ابتدا باید به جمع بندی برسم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر