کد خبر: 681708
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
مدیر جهادکشاورزی اسلامشهر خبر داد:
محمدرضا امیری گفت : با تخریب 15 فقره ساخت و ساز غیر مجاز 32900 متر مربع ار اراضی کشاورزی اسلامشهر رها سازی شد.
محمدرضا عباسی

رئیس به گزارش جوان آنلاین از اسلامشهر ،محمدرضا امیری مدیر  جهاد کشاورزی  شهرستان اسلامشهر ، اظهارداشت : براساس حکم  دستگاه قضایی شهرستان ، ضمن تخریب 15 فقره   ساخت و ساز غیر مجاز   در روستای قاسم آباد خشکه  بخش چهاردانگه ، بیش از 32900 متر از اراضی کشاورزی  از تصرف متخلفین رها سازی شد.

امیری افزود : بپس از صدور حکم تخریب  از سوی دستگاه قضایی شهرستان ،با حضور نماینده دادستان ، مسئول حراست دادستانی و عوامل  بخشداری  و شهرداری چهاردانگه  در محل  وقوع تخلف ، بنا ها ی احداثی در اراضی کشاورزی  تخریب و به حالت اولیه بازگشت .

وی بیان داشت : در جریان این تخریبها بالغ بر  1110 متر  دیوار کشی اراضی  کشاورزی تخریب  و پاکسازی گردید ، ضمن اینکه  تعداد 15 مورد دیگر نیز مرتکب تخلف شده بودند، فرصت  یکهفته ای برای رفع خلاف از اراضی مورد تخلف  داده شد.

این مقام مسئول   تاکید کرد :  به منظور حفظ  و صیانت از اراضی کشاورزی   شهرستان  ، با همکاری بین دستگاه های شهرستان اسلامشهر ،  قاطعانه  با متخلفین و افراد سودجو و فرصت طلبی که بخواهند به هر نحوی  اراضی کشاورزی را مورد  تخریب و یا تغییر کاربری قرار دهند ، برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد :  در این رابطه تعداد دیگری پرونده تخلف و تعرض در اراضی کشاورزی در دست پیگیری و  کسب  دستور مراجع قضایی شهرستان،  تشکیل شده است ، که به محض صدور حکم  اقدامات لازم اجرا خواهد شد .

  قابل ذکر است که اراضی کشاورزی شهرستان ، به علت همجواری با  کلانشهر تهران  و داشتن موقعیت  مناسب برای انجام فعالیتهای خارج از بخش کشاورزی  همواره مورد   تهدید  قرار گرفته که ، خوشبختانه با عنایت و توجه ویژه دستگاه  قضایی شهرستان و مدیریت جهاد کشاورزی اسلامشهر ، این اراضی که در طی سالیان  گذشته  مورد تخریب   و تغییر کابری قرار گرفته  ، رها سازی  و به  زیر کشت محصولات کشاورزی   می روند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر